خبرهای داغ:

نخستین یادواره شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم برگزار شد

نخستین همایش شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۸۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

نخستین همایش شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزری بسیج ازقم، نخستین همایش شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی ابن ابیطالب (ع) با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سردار فتوحی، سرهنگ بیطرفان معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب (ع) و سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این مراسم نیز حضور داشتند.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان و امام‌جمعه قم در این مراسم با اشاره به اینکه آمریکا باید از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دق کند، اظهار داشت: با عزت و اقتدار این انقلاب را به سال چهلم خودخواهیم رساند، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود.

وی وجود تبعیض برای جامعه را آزاردهنده دانست و افزود:مسئولان باید کاری کنند که مردم ناراحت نشوند، چراکه مردم از فسادهایی که در جامعه اسلامی رخ می‌دهند گلایه‌مند هستند، بنابراین هیچ فردی نباید مسئولیت گریز باشد.

همچنین سرهنگ جواد شفیعی فرمانده یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی بن ابیطالب(ع) اظهار داشت: قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب بیشتر از دیگر استان‌ها مسئولیت حفظ شخصیت‌ها را داشته است.

وی با بیان اینکه قم بیش از 172 شهید حفاظت دارد، ابراز کرد: حفاظت از شخصیت‌ها را، از ارزش والای انقلاب می‌دانیم و مکلف به انجام آن هستیم.

ارسال نظرات