مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه ای زنجان:
پروژه کاهش تلفات با اعتباری بالغ بر 6800میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۹۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه ای زنجان همزمان با آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت:371طرح برق رسانی با 152میلیارد ریال اعتبار توسط این  شرکت به بهره برداری رسیده است.

علیرضا علیزاده با بیان افتتاح پروژه در شهرستانها خاطر نشان کرد: 138 پروژه در شهرستان زنجان با 64 میلیارد ریال اعتبار، 32 پروژه در شهرستان ابهر با بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار، 68 پروژه شهرستان خدابنده با بیش از 24میلیارد ریال و 30پروژه در شهرستان خرمدره با بیش از 14 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مرکز دیتا سنتر شمالغرب کشور در زمینه هوشمند سازی لوازم اندازه گیری مشترکین برق منطقه ای اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای زنجان به عنوان یک شرکت پایلوت موفق در زمینه هوشمند سازی لوازم اندازه گیریمشترکین (فهام)در کشور شناخته شد و تا کنون3000کنتور هوشمند در این خصوص نصب گردیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه ای زنجان 44 پروژه را به شهرستان ماهنشان با بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار عنوان و تصریح کرد: 26 پروژه در شهرستان طارم با بیش از 10میلیارد ریال، 14 پروژه در شهرستان ایجرود با بیش از پنج میلیارد و 634 میلیون ریال و 19 پروژه نیز در شهرستان سلطانیه با بیش از 6 میلیارد و 269میلیون ریال از پروژه های به بهره برداری رسیده این شرکت است.

علیزاده افزود:پروژه کاهش تلفات روستای حاجی سیران با اعتباری بالغ بر 6800میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه ای زنجان اظهار داشت: آمار کشوری تلفات انرژی 11/5درصد بوده و در زنجان نیز8/6 که تا سال آینده با کاهش روبرو هستیم.

وی افزود: در بخش های مختلف از جمله کاهش تلفات انرژی و هوشمندسازی شبکه های توزیع برق که یکی از پروژه های مهم وزارت نیرو در تحقق بندهای اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال است، جزو شرکت های پیشرو هستیم.

 

 

 

ارسال نظرات