فرمانده سپاه استان البرز گفت:بازنشستگان سپاه امروز, رزمندگان 8 سال دفاع مقدس دیروز هستند و امروز از دستاوردهای انقلاب حفظ و حراست می‌کنند و سبب عظمت و عزت انقلاب شدند.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۹۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه  امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ویژه برنامه محفل انس و مودت خانوادگی کانون بازنشستگان سپاه امام حسن مجتبی(ع) که در سالن همایش شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد ، گفت: آنچه امروز باید بازنشستگان سپاه به عنوان رزمندگان دیروز دنبال کنند, پرورش و تربیت نیروهای انقلاب اسلامی در بین عوام است.

بازنشستگان سپاه امروز از دستاوردهای انقلاب حفظ و حراست می‌کنند

فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: هدف ما از اجرای این مراسمات, دیدار بازنشستگان با یکدیگر و بیان خاطرات زمان جنگ و رفع مشکلات است و اینکه بازنشستگان احساس نکنند که به فراموشی سپرده شده‌اند.

وی یادآور شد: بازنشستگان سپاه امروز, رزمندگان 8 سال دفاع مقدس دیروز هستند و امروز از دستاوردهای انقلاب حفظ و حراست می‌کنند و سبب عظمت و عزت انقلاب شدند.

سردار سید یوسف مولایی در بخش دیگر از صحبت های خود افزود: امام (ره) انقلاب اسلامی را تحولی درونی و معجزه الهی دانست و دانشمندان غربی نیز بر معجزه بودن انقلاب اذعان داشتند چرا که یک انقلاب مکتبی و الهی توانست در جهان تحقق یافته و در مسیر عدالت پیش رود و از جانب خداوند حمایت خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز سیستم هسته ای ایران بسته شد اما در تحریم اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایران توانست باز هم روی پای خود بایستد و خارج از قائده با جهان صحبت کند لذا دشمن از پیشرفت های ایران عصبانی است چرا که تکنولوژی بومی سازی شد.

وی گفت: دشمنی آمریکا به واسطه آتش زدن پرچمش نیست بلکه به واسطه جدا شدن ایران و رهایی از سلطه آمریکاست لذا انقلاب اسلامی دارای اهداف بزرگی است و اسلام ناب محمدی، اسلام تحجر و اسلام آمریکایی از نگاه امام (ره) تعریف شد که معمار کبیر انقلاب اسلام ناب محمدی را جهانی کرد.

فرمانده سپاه استان البرز یادآور شد: خاورمیانه جدید و تقسیم شدن کشورها هدف جدی آمریکاست و جنگ سوریه نمادی از این نقشه بود و این به معنای ایجاد بازار سلاح برای کشاندن جنگ در کشورهای اسلامی است تا ایران به چند قسمت تقسیم شود اما ایران 17 هزار شهید ترور تقدیم انقلاب کرد درحالیکه دشمن به فکر متلاشی کردن جوامع اسلامی است لذا نباید به راحتی به آمریکا باج داد.

سردار مولایی در پایان  خاطر نشان کرد : اظهار کرد: همسران این بازنشستگان مسئولیت سنگینی نسبت به شوهراشان در زمان جنگ داشتند و سختی‌های زیادی را متحمل شدند, تا رزمندگان با آرامش خاطر ,از انقلاب و مرزهای جمهوری اسلامی دفاع کنند, تا امروز تفکر و ارزش انقلاب اسلامی به جهان صادر شود.

 

ارسال نظرات