مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان:
کد خبر: ۸۹۸۶۵۰۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به افت محسوس دما در بیشتر شهرهای استان تامین سوخت مورد نیاز همه بخشها با روند مطلوب انجام می پذیرد و تا پایان ایام سرد سال نیز ادامه دارد.

محمود آقامحمدیان افزود: تامین سوخت نیروگاهی را از دیگر موارد مهم برشمرد و تصریح نمودند با تلاش  و پیگیری بدون وقفه کارکنان ساعی شرکت ملی پخش در حوزه عملیاتی و  تامین و توزیع فراورده های نفتی سوخت جایگزین مورد نیاز این بخش نیز با روند مطلوبی تامین میگردد و انتظار می رود در مدت زمان باقیمانده از فصل زمستان این روند تداوم یابد

وی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی برودت هوا و سرمای شدید در روزهای آتی علاوه بر تامین سوخت تمهیدات لازم نیز در راستای آماده باش نیروهای عملیاتی به منظور جلوگیری از هرگونه بحران در منطقه سنجیده شده است.

محمود آقامحمدیان تصریح کرد: از ابتدای دیماه تا 9 بهمن ماه سالجاری در حدود 10 میلیون و 470 هزار لیتر نفت سفید توزیع و با توجه به برودت هوا کالابرگ شماره 14 نیز به جهت تامین به موقع سوخت حرارتی روستائیان اعلام و تامین گردیده است .

مدیر منطقه در ادامه عنوان داشت: سوخت مورد نیاز اکثر روستاهای استان علی الخصوص روستاهایی که در مسیرهای صعب العبور بوده که فاقد دسترسی به گاز و مصرف کننده نفت سفید می باشند با اولویت کاری این منطقه و به نحو شایسته در حال پیگیری و تامین است .

وی اظهار داشت: توزیع مستمر فراورده های نفتی در بخشهای مختلف استان را مرهون تلاش بخش های ستادی و عملیاتی  خواند و عنوان نمودند با تکیه بر این تلاش جمعی انتظار میرود تا پایان زمستان سوخت رسانی با همین روند و بدون مشکل انجام پذیرد .

 

ارسال نظرات