عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: سبک زندگی غربی را نمی‌توان به این ملت وارد کرد، زیرا با گفتمان انقلاب همسویی ندارد
کد خبر: ۸۹۸۶۵۰۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ یادواره گرامیداشت عملیات غرورآفرین والفجر ۸ در آستانه ۲۰ بهمن سالروز این عملیات در سال ۱۳۶۴ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه با سخنرانی جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و از فرماندهان خراسان در دوران دفاع مقدس در مصلی امام خمینی(ره) گناباد برگزار شد.

کریمی قدوسی در این مراسم گفت: تحول انقلاب اسلامی نقطه عطفی در حوادث زمانه بوده است و آثار این انقلاب آنقدر زیاد بوده که سال‌ها برای ذکر آن نیاز به زمان داریم.

وی افزود: انقلاب ایران یک انقلاب اسلامی بوده و عظمت آن نیز به اسلام برمی‌گردد و بدانید که انقلاب اسلامی ایران تجدید و احیای انقلاب صدر اسلام بوده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: خطراتی که در این ۴۰ سال از انقلاب ایران را تهدید کرده برای هر کشور دیگری تغییر ایجاد می‌کرد و آن ملت را بر زمین می‌زد، ولی انقلاب ایران این خطرات را به سلامت پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به زحماتی که برای این انقلاب کشیده شده است، عنوان کرد: از ۱۵ خرداد ۴۲ تا سال ۵۷ جهان متعجب از نهضت ایران بود و این به وجود نیامد مگر با ویژگی‌هایی که ایرانیان داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: سبک زندگی غربی را نمی‌توان به این ملت وارد کرد، زیرا با گفتمان انقلاب همسویی ندارد و هیچ کس در این کشور حق ندارد گفتمانی را درست کند بلکه باید در راستای گفتمان ناب اسلام و تقویت آن قدم بردارد.

وی افزود: بدانید تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در این ملت موج می‌زند هیچ کس نخواهد توانست آن را شکست دهد و اگر شاهد فتنه ۸۸ بودید دلیل آن به رفتار‌های اشتباه ما مسئولین باز می‌گردد و اگر سردمداران فتنه میل به قدرت و ثروت نمی‌کردند فتنه رقم نمی‌خورد.

کریمی قدوسی اظهار کرد: از برکت این نظام و رهبری است که در کشور‌های اطراف ما انبار‌های تجهیزات نظامی آماده ضربه زدن به ایران است، ولی امروز فهمیده اند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز جامعه متاثر از مشکلات و به خصوص رکود اقتصادی و بیکاری است و این درحالی است که زیرساخت‌های قوی داریم و تولید هم به اندازه کافی صورت می‌گیرد، ولی هنوز دچار مشکل هستیم.

کریمی قدوسی راهکار برطرف شدن مشکلات جامعه را اجرای شعار سال یعنی اقدام و عمل دانست و افزود: در کشور مشکل تولید و فروش نداریم و مشکل اصلی ما برگشت نکردن پول به کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: گمرک امسال به صورت رسمی اعلام کرده ۲۰ درصد افزایش واردات داشته ایم این یعنی به همین میزان تولید در کشور کم شده است.

وی افزود: یکی از برترین شاخصه‌های انقلاب مبارزه با استکبار جهانی بوده و امروز تصمیم ایران پاک کردن بلاد‌های اسلامی از آمریکا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها