فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی جهان را متحول کرده است، گفت: پس از سال ها شاهد صدور انقلاب به گوشه گوشه جهان هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۰۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، سردار یوسف مولایی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب که در مسجد جامع محمدشهر برگزار شد، با بیان اینکه آمریکا بیش از ۴۰ سال است که از هیچ اقدامی علیه ایران فروگذار نشده است، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان برای شکست جمهوری اسلامی اقداماتی چون، ۸ سال جنگ، جنگ های نیابتی، داعش و غیره را راه اندازی کردند.

انقلاب اسلامی ایران جهان را متحول کرده است

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) که انقلاب معجزه الهی بود، عنوان کرد: کشورهای غربی نیز به این معجزه ایمان آورده اند چراکه تمام نقشه هایشان علیه ایران، نقشه برآب شده است.

سردار مولایی با اشاره به اینکه دشمنان سعی در رواج اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی در کشور دارند، گفت: این مهم به دلیل آن است که آنها از جمهوری اسلامی می ترسند و سعی در تغییر اعتقادات و باورهای ملت ایران دارند.

وی با بیان اینکه آزادی ایران، دشمنان جمهوری اسلامی را آزار می دهد، تاکید کرد: آنها می خواهند جمهوری اسلامی به کشورهای دیگر نیازمند باشد و دست نیاز به سوی آنها دراز کند در حالی که متخصصان ایرانی با عملی کردن جمله (ما می توانیم) به آنها سیلی محکم و به یاد ماندنی ای زنده اند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر نفت مبنای تامین انرژی در جهان است، گفت: پس از تمام شدن این منبع تنها انرژی موجود، انرژی هسته ای خواهد بود که دشمنان برای افزایش قدرت قصد دارند که از وجود این انرژی در کشور های دیگر مانند ایران جلوگیری کنند تا بتوانند بر جهان حکومت کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در بسیاری از عرصه های مختلف نظامی، هسته ای و غیره به خودکفایی رسیده است، خاطرنشان کرد: کشور ایران امروز دارای چرخه کامل فرآیند تولید ماهواره ای است.

سردار مولایی با اشاره به اعلام نماینده مجلس سنا که اذعان کرده است آمریکا سالهاست که برای عوض کردن نظام جمهوری اسلامی از هیچ فرصتی نمی گذرد و برای تحقق این هدف سالانه معادل ۲۰۰ میلیون دلار هزینه می کند، تصریح کرد: آمریکا برای اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور، هزینه های فراوانی کرد.

وی ادامه داد: آمریکا برای آشوب و جنگ داخلی در کشور سه پایگاه نظامی با تجهیزات کامل در ترکیه، افغانستان و اربیل ایجاد کرده بود و می خواست که به محض افزایش نا امنی در کشور، پیاده نظام های خود را به کشور وارد کند درحالی که ملت آگاه و هوشیار ایران با حضور در راهپیمایی، اقدامات آنها علیه نظام را سرکوب کردند.

سردار مولایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنیا را متحول کرده است، تاکید کرد: ابتدای پیروزی انقلاب آمریکا و اسرائیل دور تا دور ایران را دیواری از جنس دشمن و آتش کشیده بودند و به هر طریقی به کشور هجمه وارد می کردند.

وی افزود: حالا اسرائیل به جایی رسیده که دیوار بتنی ۶ متری به دور خود کشیده است و جوانان جمهوری اسلامی در نیجریه، سوریه و دیگر کشورها فعالیت می کنند و این نشان دهنده صادر شدن انقلاب به جهان است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به بی مدیریتی و بی تدبیری برخی از مدیران کشور، گفت: بهبود وضعیت معیشتی، اقتصادی و غیره کشور در گرو به وجود آمدن مدیریتی انقلابی و جهادی است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه آمریکا هرکجای دنیا که وارد شده است، جنگ و خونریزی به راه انداخته، خاطرنشان کرد: این کشور هنوز منطقه را در دست نگرفته است چراکه ایران از کشورهای دست نشانده آمریکا نیست و سر تعظیم مقابل ستمکاری های او فرود نمی آورد.

سردار مولایی با بیان اینکه آمریکا ابتدای انقلاب ملت ایران را به عنوان ژاندارم منافع خود اعلام کرد، گفت: حالا این کشور باید جمهوری اسلامی را تحت عنوان قطب هسته ای، پزشکی و غیره در دنیا مطرح کند.

ارسال نظرات