خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه مراغه در ویژه برنامه دهه فجر کانون بسیج اصناف این شهرستان گفت: دهه فجر اوج سرافرازی ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۱۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: راه مبارزه با فریادخواهی های دشمنان، ایستادگی، شجاعت و برخورداری از بصیرت انقلابی است.

وی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی تکلیف و رسالت است، افزود: در سایه ایستادگی و مقاومت، آمریکائی ها با شکست های پی در پی و خرد کننده ای در منطقه از ایران دریافت کرده طبیعی است کا از ایران عصبانی و ناراحت باشد.

ساعدی با اشاره به اینکه اگر ما کوتاه بیائیم دشمن جلو خواهد آمد، بیان کرد: تنها راه مقابله با نفوذ و طمع ورزی قدرت ها سلطه گری بویژه آمریکا، توانایی و ایستادگی ملت ها و دولت های منطقه است.

 وی ادامه داد: ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود خواهد ایستاد چراکه در مسائل مربوط به منافع ملی عقب نشینی معنی ندارد باید مسیر پیشرفت را ادامه بدهیم.

 ساعدی یادآوری کرد: زور گویی و قلدر مآبی آمریکا و استکبار شاید در نقاط دیگر جهان جواب بدهد ولی به خاطر ایستادگی و مقاومت ملت ایران در جمهوری اسلامی جواب نخواهد داد.

وی هویت واقعی جمهوری اسلامی ایران بر پایایی عدالت و حفظ کرامت انسان دانست و افزود: حفظ ارزش ها، ایجاد برادری و برابری، ایستادگی در مقابل دشمن، اخلاق مداری، استکبارستیزی و سلطه ناپذیری از هویت های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ساعدی اظهارداشت: دشمن با دسیسه ها و توطئه های مختلفی می خواهد ارتباط ما را با نظام جمهوری اسلامی قطع یا منحرف کند در صورتی که استقلال ما را تکیه بر مبانی انقلاب، شهدا، امام و دفاع مقدس تامین می کند.

وی امنیت را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: امنیت و اقتدار دائمی و رمز موفقیت و عبور از فتنه ها و گردنه های سخت مطیع و تابع محض ولایت بودن است.

ارسال نظرات