بیانیه بسیج اصناف آذربایجان شرقی به مناسبت 22بهمن؛

مردم در 22بهمن بالندگی نظام را به رخ جهانیان می کشند

دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر آحاد مردم انقلابی بخصوص اصناف و بازاریان شکل گرفت.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۱۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصناف و  بازاریان  آذربایجان شرقی پشتیبان نظام و حامی ولایت بوده‌ و هستند و نقش اصناف و بازاریان ولایت مدار تبریزدر نهضت امام خمینی(ره) و حركت‌های انقلابی قبل از انقلاب تعیین‌كننده بوده است.

یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی و سربازان جنگ اقتصادی، بازاریان و اصناف هستند که امروزه در خط مقدم حمایت از تولیدات داخلی قرارگرفته‌اند.

بازاریان در زمان جنگ با پوشیدن لباس رزم به میدان جنگ آمده و به ندای امام راحل لبیک گفتند و بسیاری هم در این راه شهید و جانباز شدند و امروز نیز بازاریان و اصناف در قالب جبهه اقتصادمقاومتی و کمک به تولیدات داخلی حرکت می‌کنند و در خط مقدم حمایت از این تولیدات قرارگرفته‌اند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بالندگی‌های ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشاند.

 در این رهگذر سازمان بسیج اصناف آذربایجان شرقی همگام با تمامی اصناف، ا تحادیه های صنفی و مردم دوشادوش ملت بزرگ ایران درراهپیمایی 22 بهمن در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن حضور گسترده خواهد داشت و این حضور  تجدید عهدی خواهد بود با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها