رئیس بسیج طلاب هرمزگان:

رسانه‌های گروهی دستاوردهای نظام مقدس را منصفانه تبیین کنند

رئیس بسیج طلاب هرمزگان گفت: رسانه‌های گروهی داخلی باید منصفانه وارد عمل شوند و دستاوردهای نظام مقدس را برای مردم بیان کنند.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۲۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام محمد برزگرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس به وظایف نخبگان، علماء و اندیشمندان در برابر مقابله با تبلیغات سوء دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: نخبگان و دیگر اقشار تاثیرگذار جامعه به برکات و دستاوردهای نظام مقدس آگاهند و به کارآمدی این نظام معتقدند براین اساس باید این آثار و برکات انقلاب اسلامی و نظام را برای مردم و به ویژه نسل جوان تبیین کنند.

وی در ادامه افزود: دشمن می‌کوشد با استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی، ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم القاء کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب هرمزگان همچنین تصریح کرد: در مقابل این تبلیغات سوء دشمن نخبگان و اقشار تاثیرگذار جامعه اسلامی وظیفه‌ای بس خطیر و حساس برعهده دارند.

برزگرپور ابراز داشت: دشمن با تبلیغات بی اساس خود سعی در ناکارآمدن نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد، درحالی که مملکت ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی به پیشرفت‌های خوبی دست یافته تا جایی که از دانش هسته‌ای برخوردار است این رشد چشمگیر در حوزه علمی نشان از کارآمدی نظام داشته و همچون خاری در چشم دشمنان است.

وی با اشاره به راه‌های مقابله با توطئه‌ها و تبلیغات سوء دشمن علیه نظام مقدس گفت: مردم ایران اسلامی باید به حرف‌های دروغ و بی‌اساس دشمنان گوش نکنند و مستندات خدمات، فعالیت‌ها و عملکرد دولت را از مسؤولان درخواست کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب هرمزگان ادامه داد: رسانه‌های گروهی داخلی نیز باید منصفانه وارد عمل شوند و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای مردم بیان کنند.

برزگرپور به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه اقتصادی اشاره داشت و گفت: تا قبل از انقلاب هیچ نقاط قوتی در حوزه اقتصادی وجود نداشت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این زمینه به پیشرفت‌هایی دست یافته‌ایم اما کافی نیست و باید بیشتر تلاش کنیم.

ارسال نظرات