خبرهای داغ:
امام جمعه میامی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دو مخاطب دارد، گفت: این مخاطبان نخست دشمنانی که هیچ غلطی نمی‌توانند کنند دوم مسئولانی که بدانند باید دست‌گیر مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۳۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،

حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع، ضمن بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری دو مخاطب دارد، تأکید کرد: نخستین مخاطب مردم در این مراسم دشمنان هستند چراکه مردم ما به میدان می‌آیند تا بگویند دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب چهار دهه توطئه و دشمنی را با ملت ایران به انواع مختلف با ترورها، جنگ، تحریم‌ها، جنگ نرم، شبیخون فرهنگی و ... ادامه داده‌اند و مردم ما نشان دادند که همیشه در میدان هستند و آمریکا و متحدانش هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

مردم قدردان انقلاب هستند

امام‌جمعه میامی گفت: مخاطب دوم راهپیمایی اما مسئولان نظام هستند چراکه مردم می‌آیند تا بگویند دستشان را به‌سوی مسئولان خدوم دراز می‌کنند و قدردان نعمات و برکات انقلاب اسلامی که ازجمله آن‌ها امکانات رفاهی در دورترین نقاط ایران اسلامی است، هستند.

صفایی پور بابیان اینکه انقلاب ما دستاوده‌ای عظیمی داشت که ولایت و امنیت دو گوهر گران‌بهای ر این بین به شمار می‌آیند، تأکید کرد: قدردانی از این دستاوردها کمترین کاری است که ما می‌توانیم در برابر نعمات انقلاب صورت دهیم و این قدردانی همان تداوم راه انقلاب، شهدا، ارزش‌های اسلامی و سبک زندگی ولایی، انقلابی است.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن، تأکید کرد: حضور ما در بزنگاه‌های تاریخ معاصر ایران اسلامی، یاس و ناامیدی دشمنان را در پی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها