خبرهای داغ:
یادواره شهدای آبروی محله در بخش لوه گالیکش برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۴۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸

یادواره شهدای آبروی محله در روستای ترجنلی از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش با همت پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) و با حضور مردم و بسیجیان ولایتمدار و انقلابی در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار سید یحیی قاضوی فرمانده سپاه گالیکش  ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با یاد آوری قریب 40 سال افتخار ، اقتدار و عظمت که ملت ما در تمام صحنه های انقلاب شاهد آن بوده اند گفت : ما همه  اینها را ثمره و برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم میدانیم و معتقدیم امروز شهدا درخت تنومند انقلاب را آبیاری و این امانت الهی را به ما واگذار کرده است و باید در جهت تحقق اهداف انقلاب ثابت قدم بمانیم. 

فرمانده سپاه گالیکش گفت: ما با رهبری حضرت امام خمینی (ره) انقلابی را به پیروزی رساندیم که یک حکومت 2500 ساله در آن نقش ایفا می کرد اما در آن سالها ایشان انقلابی را پیش بینی و تجسم میکرد که در سال 1357 سربازان در گهواره ها آن را خلق کردند.

قاضوی دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) توکل ، ایمان ، معامله با خداوند و گام برداشتن در مسیر اسلام و قرآن دانست و گفت: پایه و اساس این انقلاب امروزه الگویی برای جوامع اسلامی به شمار می رود و امروزه ما در حال صدور انقلاب در سرتاسر جهان هستیم.

وی گفت: در زمان پهلوی کشور ما شاهد بدترین توهین ها از سوی استکبار جهانی از جمله انگلیس و آمریکا بود و برکناری رضا شاه به دلخواه خود ، اجرای کاپیتولاسیون در ایران ، جدا کردن بحرین از ایران و غارت منابع و معادن ما از جمله این اقدامات بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ما به دنیا ثابت کردیم که در مقابل دنیای استکبار میتوان با دست خالی ایستاد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش خاطر نشان کرد : با اتکا به خداوند متعال و ایثار و از خود گذشتگی و خودباوری میتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و با تمام اینها بود که توانستیم مهمترین سنگر های رژیم های استکبار را در کشور و تمام معادلات آنها را در منطقه برهم بزنیم.
 
 قاضوی افزود : ملت ما باید در راه شهدا و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ثابت قدم بماند تا اینکه بتوانیم این نظام و انقلاب را به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) بسپاریم. 

در پایان برنامه از خانواده های شهدا و بسیجیان حلقه های صالحین روستای ترجنلی به رسم یاد بود هدایایی اهدا شد.
 
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ بر روی آنها کلیک کنید :
 
 /انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها