خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان:

قرآن اساس پیروزی انقلاب اسلامی است/ امروز کج‌اندیشان حضور دشمن را توهم می‌دانند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه قرآن اساس پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: امروز کج‌اندیشان حضور دشمن را توهم می‌دانند.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۵۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام علی شکری در محفل قرآنیان شاهرود در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) منطقه باغزندان شاهرود اظهار کرد: در آستانه اربعین انقلاب قرار داریم و مهم و بااهمیت است و یاد کنیم از زمانی که انقلاب را مردم ایران آغاز کردند در سال‌های ۵۶ و ۵۷ و در بهمن‌ماه ۵۷ پیروز شد.
وی افزود: مردم به رهبری امام خمینی (ره) به پا خاستند و شعارهایی می‌دادند و از مساجد شروع کردند و شعار اصلی اسلام و احیای دین بود؛ گرچه شعارهای دیگری مطرح می‌کردند اما اساس انقلاب دین‌داری بود و حکومت حاکمیت دینی و تبلور آن باشد و خاسته و برخاسته از بطن قرآن و آیات وحی بود. امروز کج‌اندیشان حضور دشمن را توهم می‌دانند و این مسأله شبهه است و در فضای مجازی، فیزیکی و رسانه‌ای مطرح است که چرا آمریکا، اسراییل و انگلیس را دشمن می‌دانید؟
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: امروز شبهاتی نسل جوان را مورد تهاجم قرار می‌دهد که باید این‌ها را در جامعه پاسخ داد.
وی گفت: حق عینیت دارد و هیچ مکتب و قومی حب و بغض را انکار نمی‌کند؛ چرا محبت و کینه، عشق و دشمنی را انکار می‌شود و تولی و تبری معنا ندارد، دوست و دشمن واقعیت اینکه در حیوانات هم وجود دارد و اینکه شبهه ایجاد کنند و اساس ارزش‌ها را زیر سؤال ببرند این‌ها شبهات پوچ است و اساس شبهه زیر سؤال است چراکه واقعیت را نمی‌توان منکر شد چراکه حقیقت عالم هستی را باید منکر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار