یادواره شهید گمنام و مراسم سوگواری ایام فاطمیه با حضور پرشور مردم شهر و بخش عقدا در محل حسینیه شاهزاده علی اصغر (ع) این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۷۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، با حضور جمعی از مردم ولایتی بخش عقدا مراسم یادواره شهید گمنام و عزاداری حضرت فاطمه (س) در حسینیه شاهزاده علی اصغر (ع) عقدا برگزار شد.

حجه الاسلام ماندگاری در این مراسم ضمن تشریح و تبیین نقش شهداء در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت:: پویائی و نشاط مکتب شیعه به امید داشتن به آینده روشن و ظهور مصلح جهانی خواهد بود و ما تا وقتی لطف خداوند و پیروی از ولایت فقیه را داریم.
چرا باید از معاندان ترس و واهمه داشته باشیم و شکی نیست که دشمنان تا بن دندان مسلح این نظام و مخالفان مکتب اهل بیت راه به جائی نخواهند برد .
وی اظهار داشت: وجود، ولی فقیه را مایه کرامت و حفظ عزت و کرامت کشور دانست و گفت:: امروز بسیاری از مذاهب مخالف این آب و خاک حسرت داشتن یک، ولی فقیه همچون رهبر نظام اسلامی ما را دارند تا بتوانند آن‌ها را در مقابل مسائل امروز جهان اسلام و عرض اندام ابر قدرت‌ها متحد کند.
ماندگاری در ادامه سخنانش گفت: شهدا را الگو‌های روشن و مخلصی دانست که با نثارعزیز‌ترین سرمایه یعنی جان خویش افق روشنی از آینده و سرنوشت امت اسلام راهمچون چراغی برای ما روشن نمودند و اکنون بر ماست که با برگزاری این همایش‌ها و یادواره‌ها یاد و نامشان را گرامی داریم.
در ادامه مداح خوش صدا آقای کربلائی محمد رضا بذری با نوای گرم خویش با مرثیه خوانی و نوحه خوانی در سوِ گ. زهرای مرضیه (س) و شهدا حال و هوائی دیگر به مجلس داد و دل‌های آماده حاضران را مدینه‌ای و کربلائی نمود.
ارسال نظرات