خبرهای داغ:
دومین مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری با حضور دکتر غلامرضا منتظری ، رییس مجمع عالی بسیج استان در سازمان نظام مهندسی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۷۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، دکتر منتظری در دومین مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری استان در سازمان نظام مهندسی گفت: مهندسین از عملکرد و تلاشهای خود در ارائه خدمات تخصصی به مردم و جامعه راضی و قانع نباشند و همواره برای کاملتر شدن تلاش نمایند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان در دومین مجمع سالانه بسیج مهندسین عمران و معماری که به مناسبت دهه مبارک فجر در ساختمان سازمان نظام مهندسی استان برگزار گردید از مهندسین بسیجی خواست فهرست کاملی از آسیبهای جدی در حوزه مهندسی عمران و معماری تهیه کرده و به منظور مقابله با این آسیب ها از مسئولین و مدیران اجرایی مربوطه، مطالبه گری کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد وضعیت نامنظم، وحشی و مضطرب معماری حاکم بر شهرهای کشور، خواستار حذف طرحهای معماری غربی و ترویج طرحها و نماهای  معماری اسلامی و ایرانی شد.

دکتر منتظری در ادامه بر ضرورت بکارگیری خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات تخصصی به مردم و نیز تجلیل از مهندسین خلاق و مبتکر در این عرصه و رسانه ای کردن آن گفت : به منظور تسریع در نیل به اهداف مد نظر، باید تبادل تجارب کسب شده با رده های بسیج مهندسین استانهای دیگر و همجوار و استفاده ار تجربیات و نتایج اقدامات تخصصی صورت گرفته و از ظرفیت آنها نیز استفاده شود .

رئیس مجمع بسیج استان در پایان ، با بیان اینکه جلسات شورا و مجمع باید پلکانی بوده و با طراحی پله به پله و اجرای آن به سمت اهداف پبش برویم افزود: مهندسین بسیجی را به عدم رضایت و قناعت از عملکرد خودشان  در ارائه خدمات تخصصی به مردم و جامعه فرامیخوانم و خواهان تلاش بیشتر آنها برای کامل تر شدن در این زمینه هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها