خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تاکید کرد؛
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه تبریز با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال از اهمیت ویزه ای برخوردار است، حضور مردم را از هر سلیقه ای در راهپیمائی 22بهمن برای پیشبرد انقلاب ضروری خواند.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۸۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: رهبر فرزانه انقلاب نیز در دیدار روز گذشته جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با ایشان فرمودند که راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضور گسترده مردم تماشایی خواهد شد و باید همه در آن شرکت کنند.
وی یادآوری کرد: امید است مردم غیرتمند آذربایجان نیز همانند دیگر مردم کشور در این راهپیمایی شرکت کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به صدور بیانیه از سوی مسیحیان استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در کنار برادران مسلمان خود ادامه داد: شرکت هر یک نفر در این راهپیمایی همانقدر دشمنان را عصبانی خواهد کرد.
امام جمعه تبریز با اشاره به تحرکات جدید 14 نفر از سناتورهای آمریکا برای تشدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی گفت: این تحرکات و تحریم بی شرمانه دارایی های تعدادی از مسئولان کشورمان به بهانه های تکراری از جمله توسعه توان موشکی جمهوری اسلامی، برای تشدید جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی انجام شد.
حجت الاسلام آل هاشم اظهار کرد: اقدام آن ها با هدف ایجاد شایعات و اختلاف بین مردم و تخریب ذهن آنان نسبت به مسئولان نظام جمهوری اسلامی انجام شده ولی مردم نشان داده اند که ملتی مستقل بوده و راه خود را ادامه می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: ایادی استکبار باید بدانند که ملت و نظام اسلامی در مورد تسلیحات موشکی و برد و میزان آن مذاکره نمی کنند چراکه این موضوع داخلی بوده و اجازه دخالت به هیچ کشور خارجی را نمی دهند.
وی گفت: روز به روز توان و عمق نفوذ راهبردی جمهوری اسلامی در دنیا افزایش می یابد و ملت نیز جواب گستاخی دشمنان را در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داد.
امام جمعه تبریز با اشاره به آلودگی هوای تهران و تبریز طی هفته گذشته و تعطیلی مدارس در این شهرها یادآوری کرد: آلودگی هوا سلامت و اقتصاد جامعه را تهدید می کند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: شاید تاثیرات مخرب و منفی آلودگی هوا در کوتاه مدت احساس نشود ولی مسئولان امر باید به این مساله به صورت کلان و راهبردی نگاه کنند و راه حل عملی برای رفع این مشکل پیدا کنند.
وی گفت: رفع این مشکل نیاز به اهتمام و جدیت مسئولان، تلاش همه دستگاه های ذیربط و همراهی مردم دارد.

ارسال نظرات