همایش فصلی فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر میبد برگزار شد

همایش فصلی فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌ها در پایگاه مقاومت بسیج از پایگاه‌های تحت نظارت حوزه خدیجه الکبری میبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۸۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ شیخ مرتضی کارگر دراین همایش بیان کرد؛ آنچه در دین مبین اسلام مورد بحث قرار می‌گیرد احکام اسلام و باید و نباید‌های این دین مبین است.

وی گفت:: در انجام بعضی از احکام و فروع دین علاوه بر توصیه به انجام آن عمل به شتافتن به سوی آن عمل نیز تاکید شده است.

کارگر اظهار داشت: دانستن راهکار‌های امر به معروف و نهی از منکر نتایج مطلوبی دارد و ندانستن آن همراه با نتایج معکوس خواهد بود و در این راه باید با شیوه‌ای مناسب ابتدا به بیان خصوصیات خوب فرد پرداخت و درادامه عیب او را هم جهت یادآوری و توصیه به انجام ندادن و عددم تکرار عملی که باعث آن عیب شده آست، بر زمان آورد.

وی در ادامه عنوان نمود: تاریخ در حال تکرار است، دنیا مانند ماشین در حال حرکت است تنها مسافرانش عوض می‌شود و ما باید در طول مسیر زندگی خود همراه با شکر گزاری به داشته‌های خود، توجه داشته باشیم ومواظب باشیم نداشته‌ها و مشکلات موجب ریختن آب در آسیاب دشمن از سوی ما نشود.

گفتنی است بانوان شرکت کننده در این همایش ابتدا در امامزاده سید قنبر واقع در محله بشنیغان شهرستان میبد حضور یافتند و سپس با پیاده روی، مسیری را از امامزاده تا محل پایگاه ساجده طی نمودند.

لازم به ذکر است بانوان هر هفته روز‌های چهارشنبه با پخت حلوا و ادای نذورات خود با دور همنشینی در این پایگاه به خواندن قرآن و دعا می‌پردازند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار