امام جمعه یزد گفت: ضعف و خطا‌های برخی مسئولین نباید به‌پای انقلاب نوشته شود و وسوسه‌های شیطان، هجمه‌های دشمنان و نبود روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در برخی از مسئولین دلیل این خطا‌ها است.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۰۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر یزد ضمن گرامیداشت ایام سالروز پیروی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره)، به‌عنوان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از همان ابتدای شروع نهضت و حتی در سال‌های تبعید همواره به فکر مردم و رسیدگی و حل مشکلات آن‌ها بودند چراکه مردمی بودن ویزگیی برتری انقلاب اسلامی نسبت به دیگر نهضت ها است.

امام جمعه یزد افزود: امام راحل نه تنها اجازه توهین بی‌دلیل به هیچ شخصی را نمی‌داد و هرگز از حرکت‌های مسلحانه که توسط افراد و گروه‌هایی نظیر مجاهدین خلق در آن دوران انجام می‌شد دفاع نکرد بلکه کشتار و خون‌ریزی و آسیب زدن به هیچ انسان و بشری در منطق و الگوی امام خمینی (ره) جایی نداشت و هدف ایشان نجات دادن مردم از ظلم و فساد و سعادت جامعه و حرکت کشور به سمت تعالی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با حرکت‌ها و انقلاب‌های دیگر کشورها تفاوت‌های فراوان دارد افزود: برخلاف انقلاب‌ها و یا اتفاقات و حرکت‌هایی که در سایر کشورها رخ داد و باعث تغییراتی در حکومت‌های آن‌ها شد، این انقلاب بر مبنای اسلام و بر پایه مفاهیم دینی استوار بود و بی‌شک حرکتی خدایی بود.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران استقلال واقعی خود را پیدا کرد گفت: عزت و اعتبار امروز ایران در جهان به برکت انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه امروز عملاً آمریکا در سوریه و عراق از ایران شکست‌خورده است و عظمت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان زبان زد شده است تصریح کرد: نیروهای نظامی ما امروز نیروهایی مقتدر و مستقل هستند، رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف در کشور مشهود است و مسئولین کشور در سازمان‌های بین‌المللی حرف خود را می‌زنند و دارای استقلال هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: مردم همواره یاور انقلاب بودند و درصحنه‌های موردنیاز انقلاب حاضر بوده و حتی از جان خود در این راه دریغ نکردند.

وی حضور مردم درصحنه انقلابی را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مردم بصیر ایران اسلامی در 22 بهمن امسال نیز با حضور پرشور خود بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و حمایت خود از انقلاب را اعلام خواهند کرد.

خطیب جمعه یزد تاکید کرد: ضعف و خطاهای برخی مسئولین نباید به‌پای انقلاب نوشته شود و وسوسه‌های شیطان، هجمه‌های دشمنان و نبود روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در برخی از مسئولین دلیل این خطاها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه برای حل معضلات اقتصادی باید به‌طورجدی و عملی به اقتصاد مقاومتی توجه کرد، اظهار داشت: بهره‌گیری از عزم جهادی و داشتن روحیه انقلابی بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

آیت‌الله ناصری در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای جوان و کارآمد و انقلابی و توجه به تعالی و رشد نوجوانان و جوانان کشور، باید بیشتر موردتوجه مسئولین قرار بگیرد.
ارسال نظرات