خبرهای داغ:
امام جمعه بندرگز :

وحشت غرب از ایجاد تمدن نوین اسلامی

امام جمعه بندرگز با اشاره به اهانت شرکت سامسونگ به ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانه کره جنوبی، به لزوم برخورد قاطع دولتمردان نسبت به این اقدام تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۱۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حسینی در امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بندرگز اظهار کرد: ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد امام خمینی قیام کرد و مردم هم از او حمایت کردند و در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کردیم.

 وی تصریح کرد: هدف انقلاب ۵۷ و روح حاکم بر اندیشه‌های سیاسی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ایجاد تمدن نوین اسلامی با اصالت بخشیدن به دین و مکتب و اخلاق محوری و تقوای بود.

 امام جمعه بندرگز یادآور شد: اداره حیات اجتماعی و سیاسی ملت و مسلمانان ایران یکی دیگر از اهداف انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 وی تصریح کرد: غرب و آمریکا با اسلام چالش دارند و با اسلام تمدن‌ساز مشکل دارند و ما نیز برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سال‌ها است که در برابر هجمه‌های استکبار جهانی ایستاده‌ایم.

 امام جمعه بندرگز گفت: آرمان بزرگ انقلاب اسلامی تشکیل تمدن نوین اسلامی است و غرب از این موضوع وحشت دارد، غرب با نماز خواندن و روزه گرفتن مسلمانان مشکلی ندارد و به دنبال ترویج اسلام عربستانی یا همان اسلام آمریکایی است و از آن استقبال می‌کنند.

حسینی تأکید کرد: در انقلاب اسلامی به دنبال حکومتی هستیم که ظرفیت‌های انسان‌ها را به فعلیت برسانیم و آمریکایی‌ها با این اسلام مخالف است.

 وی گفت: وقتی یک تمدن بالا می‌آید تمدن قبلی افول می‌کنند در جبهه هستیم که یک‌طرف آن تمدن اسلامی و سر دیگر آن تمدن غربی قرار دارد و خود غربی‌ها جنگ تمدن‌ها را مطرح می‌کنند و از درگیری تمدن غربی و اسلامی خبر می‌دهند و دشمنی ما با آمریکا بر سر تمدن است.

امام جمعه بندرگز به تلاش‌های آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: راه انداختن جنگ سخت مستقیم و نیابتی، ایجاد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی فضای مجازی، تحریم‌های اقتصادی و ایجاد مشکلات اقتصادی از جمله توطئه‌های آمریکایی است که در برابر انقلاب اسلامی به‌کارگیری شده است.

 حسینی تأکید کرد: فشارهای تحریم‌ها و اقتصادی به‌گونه‌ای است که شرکت تویوتا از آمریکا به خاطر فروش یک دستگاه ماشین به سفارت ایران عذرخواهی می‌کنند و یا شرکت سامسونگ جوایز ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانی کره جنوبی را نمی‌دهد چون ایران تحریم است و به آن‌ها گوشی موبایل سامسونگ نمی‌دهند.

وی به برخورد قاطع دولتمردان نسبت به این اقدام تأکید کرد و گفت: سال گذشته 3 هزار میلیارد جریمه شرکت سامسونگ را بخشیدیم.

امام جمعه بندرگز به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: حضور آحاد مردم و توده‌های میلیونی امت حزب‌الله در راهپیمایی عظیم و راهبردی و استراتژیک ۲۲ بهمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 حسینی افزود: حضور پرشور میلیونی مردم آبی است که بر روی آتش فتنه‌ها ریخته می‌شود و باعث ناامیدی دشمنان ملت ایران می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: همه در حماسه و جشن ملی ۲۲ بهمن‌ماه حضور یافته و دِین خود را به امام راحل و شهیدان انقلاب ادا می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار