خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود در آیین غبارروبی گلزار شهدا شاهرود که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در تداوم این انقلاب نقش تعیین کننده ای دارد.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۱۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا شاهرود به مناسبت دهه مبارک فجر که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم و بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهدا و انقلاب اسلامی است اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا بین نسل اول و شهدا و نسل امروز و آینده انقلاب گسست ایجاد کنند.
وی افزود: باید امروز تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامه و به خصوص نسل نوجوان ووجوان تعمیق و تشریح نماییم و توطئه دشمنان را در این مسیر ناکام گذاریم.
امام جمعه شاهرود تصریح کرد: رهبری بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید دارند و آن را در کنار مجاهدت و شهادت در راه خدا می‌دانند و این اهمیت ابن موضوع است و ما باید بدان توجه و قشر امروز جامه را در این مسیر هدایت و راهبری نماییم.
در این مراسم شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدا با اهدا گل به مقام شامخی شهدا انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم ادای احترام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها