خبرهای داغ:
چهارمین دوره مجمع همفکری فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی گلستان امروز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان، مسئول بسیج دانش آموزی، فرماندهان حوزه و اعضای مجمع در سپاه نینوا استان در گرگان برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۱۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از کلاس بیست ، "سید موسی حسینی" در این همایش دانش آموزی با اشاره به پیام رهبر انقلاب به نوزدهمین اجلاسیه نماز، اظهار کرد: مسجد بعنوان سنگرمهم تربیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی محسوب می شود و حضور در ا آحاد جامعه بخصوص نسل نوجوان پر رنگ تر شود .

وی با بیان اینکه دشمن درصدد انحراف جوانان است، افزود: متاسفانه بسیاری از جوانان امروز درگیر فضای مجازی شده اند چرا که بدون بهره گیری از فرهنگ استفاده و سواد رسانه ای به آن وارد می شوند .

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان بر نقش آموزش های مدارس در ارتقای سواد رسانه ای خانواده و دانش آموزان تاکید کرد و گفت: بسیج دانش آموزی در این راه پیشگام باشد .

حسینی تصریح کرد: مطالبه گری در نسل نوجوان باید احیا شود چرا که جوانان در هر فعالیتی  ورود پیدا کردند پویایی در آن به حد اعلی رسیده است .

وی بر خرد جمعی دانش آموزان در مجامع علوی و فاطمه اشاره کرد و افزود: ارتقاء فرهنگ کار تشکیلاتی و کادرسازی دانش آموز انقلابی و سپس تربیت مدیر طراز انقلابی  و افق روشن برای کشورخروجی این مجامع خواهد بود.

این مقام مسئول در خاتمه بابیان خاطره مراسم وداع و خاکسپاری شهید مدافع حرم  گنبدی "مهدی شکوری " گفت: تربیت درست خانواده  شهید مدافع حرم بوجود می آورد که نخستین وصیت های خود را حفظ حجاب و حریم خانواده عنوان می کنند لذا باید قدر امنیت کشور که دستاورد رویش های انقلاب اسلامی است بدانیم.

بیانیه پایانی این مجمع  توسط  رئیس مجمع فاطمی استان قرائت شد.

در این مراسم قرار بود "سیدعلی حسینی" معاون پرورشی آموزش و پرورش گلستان  به نمایندگی از مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان حاضر شوند که دلیل عدم حضور حتی یک نماینده از طرف آموزش و پرورش استان از سوی "برزگر " مسئول سازمان بسیج دانش آموزی حضور مهمان وزارتی و افتتاح پروژه ای در گنبد کاووس اعلام شد .

حضور نداشتن مسئولان آموزش و پرورش در این مراسم دلخوری و واکنش دانش آموزان  را به همراه داشت .

 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها