مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری درفراهم کردن زمینه‌های کارآفرینی برای زنان در در دستور کار نشست شورای مشارکت امور بانوان و خانواده فرمانداری‌های ۸ شهرستان استان در لنده، با بیان اینکه ارتقاء فرهنگ خوداشتغالی و کارآفرینی با هدف کاهش نرخ بیکاری در استان با مشارکت بانوان محقق و شدنی است گفت: به همین منظور در تلاش هستیم تا زمینه‌های کارآفرینی برای زنان استان فراهم شود.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۲۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
آذر صفایی افزود: دولت برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در حوزه زنان به خصوص در روستا‌ها و مناطق عشایری تدابیر و برنامه‌های ارزنده‌ای دارد که نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر بانوان است.
وی گفت: امام خمینی (ره) در شرایطی که انحطاط اخلاقی تمام لایه‌های جامعه را در برگرفته بود با رهبری تمام عیار و تحت توجهات حق تعالی و با مشارکت، همفکری، رشادت و از جان گذشتگی همه‌ی اقشار طبقات و گروه‌های اجتماعی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
صفائی افزود: زنان مسلمان ایرانی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) علاوه بر تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده در تمامی زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حضور فعال و مشارکت جدی دارند.
مدیرکل اموربانوان استانداری سمن‌ها را دارای ظرفیت بالایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: می‌توان با آسیب شناسی در خصوص معضلات جامعه بخشی از مشکلات را در قالب اتاق فکر برطرف کرد.
فرماندار شهرستان لنده هم گفت: اگر به میزان توسعه یک جامعه توجه کنیم باید به وضعیت زنان آن جامعه توجه جدی شود.
دارا کریمی نژاد افزود: بی شک توجه نکردن به مشکلات زنان در جامعه موجب می‌شود تا آن جامعه عقیم بماند و اقدام در راستای بر آوردن خواسته‌های آنان از راه‌های مشارکت بیشتر در امور جامعه خواهد بود.
بازدید از دو کارگاه مشاغل خانگی، دیدار با خانواده شهید کریمی و نشست با بانوان کارآفرین شهرستان لنده از جمله برنامه‌های مدیرکل اموربانوان استانداری به مناسبت دهه فجر در سفر به شهرستان لنده بود.
ارسال نظرات