خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی ایران ،بزرگترین حادثه قرن بیستم ویک انقلاب فرهنگی و تحول آفرین بنیادین بود که تمام رشته ها و نظام نامه ها ومرام نامه های کمونیسم وامپریالیسم را شکست داد.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۵۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی درآئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه قرن بیستم  ویک انقلاب فرهنگی و تحول آفرین بنیادین بود که تمام رشته ها و نظام نامه ها ومرام نامه های کمونیسم وامپریالیسم را شکست داد و نظام دیپلماسی وکلاسیک آنان را با مشکل وچالش مواجه کرد .

 وی افزود: این انقلاب ،بعد از انقلاب صدر اسلام بزرگترین انقلاب مردمی بود.

قاسمی ادامه داد: خدامحوری وخدایی بودن،رهبر الهی که همه وجودش وقف اسلام بود ومردم خداجو و خدا طلب سه رکنی بودند که دراین پیروزی انقلاب نقش اساسی داشتند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) با بیان این که در قبل از انقلاب جامعه ما یک جامعه اسلامی بود اما قوانین ومقررات و مسئولین وحکومت هیچ کدام اسلامی نبودند گفت: از سال 1340 با روی کارامدن هویدا صهیونیسم و بهائیت بر کشور ما حاکم شده بود وارکان اساسی مملکت به دست این افراد بود و صهیونیستها هم نوکر آمریکا بودند و سیطره اجنبی توسط نیروهای آموزش دیده صهیونیستی وبهایی بر کشور حاکم بود.

وی ادامه داد: دراین اوضاع واحوال ،حکومت صد درصد دیکتاتوری وفاسد به یک انقلاب صد در صد مردمی تبدیل شد واین اتفاق توسط حضرت امما خمینی(ره) وبا پشتیبانی مردم و روحانیون رخ داد.

 سردار قاسمی  با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری گفت: انقلاب ما هدیه ای از جانب خداوند متعال بود ورمز پیروزی این انقلاب  وحدت کلمه ،انسجام واتحاد مردم و ولایت فقیه بود که این وحدت وانسجام بر محور ولایت فقیه بسیار موثر وثمر بخش است.

وی افزود:رهبری صبر،تحمل مشکلات ومبارزه انقلابی و جهاد کبیر را از عوامل پیروزی انقلاب می دانند .

فرمانده سپاه انصارالرضا با اشاره به آیات قرآن گفت: انقلاب ما علیه استکبار جهانی به وقوع پیوست و این استکبار جهانی از شما راضی نمی شود تا به سیطره خودش درآیید و این تسلط می تواند سیاسی ،نظامی،فرهنگی  ویا اقتصادی باشد و امروزه تسلط سیاسی  ،فرهنگی و اقتصادی در دستور کار دشمن است وبرنامه ریزی کرده است تا دراین بخش ها مارا تسلیم کند و درحوزه اقتصادی اثراتش بیشتر است.

وی ادامه داد:نابودی اسلام وجمهوری اسلامی،اصل ولایت فقیه  ونهادهای وابسته  وبه ویژه سپاه در دستور کار دشمن  است .

سردار قاسمی گفت: سپاه بر اساس قوانین اسلامی حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه با اشرار وضد انقلاب و گروهک های داخلی است .

وی افزود:بیشترین برنامه دشمن اختلاف و تفرقه افکنی بوده است واثرات این اختلاف انگیزی ،ضعف اقتصادی و از بین رفتن اقتدار سیاسی و امنیت ملی ،عقب ماندگی در همه بخش ها ،رواج فقر وفحشا ،هرج ومرج وقانون گریزی است و دشمنان هم می خواهند که ما عقب مانده و مستعمره و نوکر آنها باشیم .

 قاسمی اضافه کرد:سپاه نهادی برخواسته ار انقلاب ، همراه با مردم،در کنار مردم است

وی افزود:رسالت عظیم سپاه ،حفظ وحراست از دستاوردهای انقلاب است وانقلاب اسلامی به سرعت در حرکت است وبه سرعت مسیر خودرا طی می کند و سپاه نمی تواند از این مسیر عقب بیفتد ودرجا بزند و لذا بایستی همپای انقلاب حرکت کند وهمه موانع ومشکلات درمسیر زلال انقلاب را حذف واز بین ببرد.

 فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بیان داشت:سپاه باید در کنار انقلاب وظیفه ورسالت خودش را دنبال کند سپاه  خمود و بی تحرک وبی انگیزه وضعیف  نمی تواند از انقلاب حمایت کند وباید خودرا هم پا با انقلاب کند وبرای این منظور باید روحیه انقلابی در سپاه موج بزند ،استکبار ستیزی در سپاه موج بزند جهاد کبیر در سپاه عملی شود ودر ارکان سپاه وپاسداران این روحیه دمیده شود و نه گفتن به زیاده خواهی واستکبار دربین پاسداران باید موج بزند.

وی افزود:محور اصلی سپاه انسان سازی و نیرو سازی است ومتکی به تجهیزات نیست و نیرو محور است و کرامت انسان دراین است که  بدون واهمه از استکبار رشد وتوسعه پیدا کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها