اعزام تیم‌های پزشکی در دهه فجر به مناطق محروم در کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم‌های پزشکی در دهه فجر به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۵۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است که بتوانیم دستاورد‌های نظام و انقلاب را به مردم معرفی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۱۷۰ عنوان برنامه تا رده پایگاه مقاومت در استان ابلاغ شد، عنوان کرد: استقبال نمادین از ورود حضرت امام خمینی (ره) از فرودگاه تا گلزار، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، افتتاح حوزه‌های مقاومت دشتروم و سرآسیاب، برگزاری همایش معتمدین در استان، افتتاح دو سوله ورزش چند منظوره در دشتروم و سرآسیاب، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و ارائه ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی بسیج در دهه فجر است.

وی افزود: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی و میقات حلقات صالحین از دیگر برنامه‌های دهه فجر در سطح استان است.

سرهنگ انصاری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی بسیج در این ایام، بیان کرد: همایش دانشجویی دانشگاه‌ها با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی در ایام الله دهه فجر در محل گلزار شهدای یاسوج برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فاز نخست پروژه ماهی هزار تنی چنار برم از پروژه‌های مهم اقتصاد مقاومتی استان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از این پروژه برای ۱۰ نفر اشتغال زایی ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم غیور و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد با حضور حماسی خود در ۲۲ بهمن ماه همچون سال‌های گذشته مشت محکمی به دهان دشمنان نظام وارد کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار