خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان ماجرای اعتراف صدام به شکست در جنگ تحمیلی را در خطبه‌های نماز جمعه اهواز تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۶۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.

امام جمعه اهواز در ادامه به قرائت آیات و روایاتی در این زمینه پرداخت و اظهار داشت: خدا ترس باشیم و اوامر الهی را اطاعت کنیم و با ترک نواهی خود را به اخلاق اسلامی مزین کنیم.

وی در همین زمینه ابراز کرد: امیدوارم اخلاق اسلامی را خوب یاد بگیریم و خوب هم به آنها عمل کنیم زیرا این موضوع مسئله مهمی در زندگی ما است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تبریک فرا رسیدن دهه فجر، 22 بهمن را عزت ملی همه ایرانیان دانست و عنوان کرد: این روز، روز پیروزی جنود حق بر سپاهیان باطل و به فرموده امام راحل انفجار نور بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما انفجار نور بود، در همین ارتباط بیان کرد: انقلاب ما یک معجزه و یک چیز الهی و خواست خدا بود که در مقابل همه ابرقدرت‌های دنیا پیروز شدیم.

موسوی‌جزایری در ادامه خطبه‌های نمازجمعه به دیدار یکی از دوستانش با صدام بعد از جنگ تحمیلی گفت: در این دیدار رئیس جمهور عراق گفت که همه چیز را برای نابودی جمهوری اسلامی آماده کرده بودم و همه کارهای لازم نیز انجام شد ولی یک مشکل وجود داشت و آن هم اینکه خدا با ما نبود. چون خدا با ما نبود شما پیروز شدید و ما شکست خوردیم.

وی اضافه کرد: این حرف خود صدام است که بیان کرد، همان کسی که آن طور مغرور و متکبر بود و اولتیماتوم می‌داد اما اعتراف کرد که خدا با جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: در زمان فعلی هم این گونه است، ترامپ، همپیمانانش به ویژه صهیونیست‌ها همه برنامه‌ریزی‌هایشان را انجام می‌دهند ولی چون خدا با آنها نیست شکست می‌خورند و ما پیروزیم.

وی با اشاره به آیه اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم عنوان کرد: همه ما برای خدا به پا خیزیم زیرا قطعا پیروزیم و شک و شبهه‌ای در آن نیست.

امام جمعه اهواز بیان کرد: به فضل الهی برای بیعت دوباره با آرمان‌های امام راحل، شهدا و امام خامنه‌ای و برای تحکیم وحدت در روز 22 بهمن همه به میدان می‌آییم.

وی با بیان خاطره‌ای از آیت‌الله مشکینی گفت: این عالم ربانی در سخنانشان می‌‌گفتند که وقتی برای راهپیمایی روز 22 بهمن آماده می‌شوم انگار که می‌خواهم به زیارت امامی بروم زیرا قصد قربت می‌کنم، وضوی خود را تجدید می‌سازم آن وقت به میدان وارد می‌شوم.

موسوی‌جزایری خطاب به نمازگزارن اهوازی بیان کرد: شما عزیزان نیز وضو بگیرید و با طهارت کامل در این مسیر قدم بردارید زیرا ارواح طیبه شهدا بالای سرتان در پرواز هستند و در این مسئله شک نکنید.

وی با تاکید بر این نکته که شهدا از ما جدا نیستند، خاطرنشان کرد: در این زمینه ما غافلیم و از آنها جدا هستیم. شهیدان والامقام پشتوانه انقلاب اسلامی هستند زیرا در ملکوت اعلی دعا می‌کنند و دعای آنها مستجاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها