امام جمعه شهرستان دلفان:

حضور طلایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر یاوه گویی‌های ترامپ است

امام جمعه شهرستان دلفان گفت: امسال ۲۲ بهمن متفاوتی خواهیم داشت، حضور طلایی مردم مشت محکمی بر یاوه گویی‌های ترامپ است و حضور مردم لرستان و دلفان باعث میشود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۶۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی اکبر جمیاری امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه نماز جمعه با اشاره به قرآن کریم درسوره نساء ، افزود: آدم های کافر و دشمنان شما دنبال این هستند که اگر شما از سلاح آنان غافل شویدبیایند سنت شما و شما را نابود کنند .
وی افزود: معلوم است که افراد زنده دشمن دارد و فرد مرده دشمن ندارد، برخی انسان ها مرده متحرک هستند و برای دیگران هم محمد نیستند ولی بعضی مثل مردم ایران دشمن دارند ، مثل تحریم موشک ،هسته ای ،تحریک کشورهای دیگر است ، این همه خدمت به شرکت سامسونگ کردند ، که گندش را درآورد ، معلوم است ملت ایران زنده است ،اینکه چند نفر بیایند و اغتشاش کنند و حرفی بزنند ،شما به کلام حضرت آقا توجه کنید،مردم تحمل دارند،طاقت دارند نظام ناکارآمد نیست ، بعضی در شبکه های اجتماعی ،نظام را ناکارآمد جلوه میدهند،اگر نظام ناکارآمد بود ننگ بر شما بود، دشمن را به زانو درآورده ،در عراق و سوریه بعضی افراد اغتشاش میکنند.

وی افزود: امروز دفاع از سوریه ،عراق و فلسطین دفاع از حریم اسلام است و مقاومت ایران در آنجا تجلی پیدا کرد واین پتک محکمی است بر سر اسرائیل و آمریکا که نمی توانند امنیت اسرائیل را تامین کنند و هیچ کس نمی تواند در حریم ایران وارد شود ،مگر به فکر نابودی خودش باشد، دشمن از نیروهای نظامی ما ترس دارد،ایران زنده است ،البته مشکلاتی هست همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند؛ امسال ۲۲ بهمن متفاوتی خواهیم داشت ، حضور طلایی مردم مشت محکمی بر یاوه گویی های ترامپ است و حضور مردم لرستان و دلفان باعث میشود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.
امام جمعه دلفان افزود:البته در برخی سخنان حضرت آقا اشاره شد که مردم تبعیض را تحمل نمیکنند، با فساد مخالف هستند ، یک دستور جدی صادر کنند که سران سه قوا با فساد مبارزه و برخورد کنند ، و نظام اسلامی با کسی صیغه اخوت نبسته وندارد ودرنظام اسلامی با هر کسی در هر لباس ومقانی باشد باید برخورد جدی شود ، در برخی موارد افرادی جهت دریافت میروند ،اما کاری میکنند که فرد از کرده خود پشیمان می‌شود.

وی افزود: مرفعین بی درد به فکر مردم و فقرا نیستند ،مدیران باید جوابگو مردم باشد .

جمیاری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان که با تیم اداری تلاش میکنند، اما انتظار میرود با جرایم برخورد شود و مردم هم انتظار دارند که با جرایم برخورد جدی شود و ما نیز پشتیبانی میکنیم .

وی اظهار کرد: مردم از شایعه پراکنی ها خودداری کنند ، همه مسئولان کار میکنند ،قرارگاه سازندگی کار میکنند ، کارهای صورت گرفته دسته جمعی است و انفرادی نیست ، وعده ما حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است.

جمیاری در پایان ضمن تبریک روز ۲۱ بهمن روز حفاظت اطلاعات را به تمام نیروهای حفاظتی و اطلاعاتی ، تشکر از شهردار و شورای اسلامی در خصوص آذین بندی شهر بمناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه ، همچنین انتظار میرود مردم در راهپیمایی آهسته حرکت کنند، که مردم و مسئولان برسند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات