امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:

اتحاد و انسجام ملت ایران عامل موثر در پیروزی انقلاب است/ لزوم رفع مشکلات مردم توسط مسئولان

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: اتحاد و انسجام ملت ایران را عامل موثر دیگر در پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: مردم ایران همیشه با اتحاد و انسجام در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده و بر مشکلات اقتصادی فائق آمده‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۷۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان٫حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، بیان داشت: شخصیت این بانوی بزرگ را می‌توان از کلام امامان معصوم دنبال کرد، امام صادق (ع) در خصوص شخصیت والای فاطمه زهرا (س) می‌فرمایند که امامان معصوم حجت خدا بر مردم هستند و حضرت فاطمه (س) حجت خدا بر امامان معصوم است.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر تصریح کرد: همچنین امام زمان (عج) که چشم امید منتظران به ظهور این حضرت بوده می‌فرمایند که دختر پیامبراکرم (ص) برای من الگو است.

وی با ابراز اینکه الگوی امام زمان (عج) بهترین الگو برای سایر انسان‌ها بوده، افزود: زندگی حضرت فاطمه (س) در همسرداری، تربیت فرزند، قناعت در زندگی، همسایه‌داری و ولایت‌مداری برای همگی افراد الگو بوده که اگر ما زندگی‌های خود را فاطمی کنیم قطعا از شفاعت ایشان برخوردار می‌شویم.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد اظهار داشت: ۲۲ بهمن یادآور پیروزی مظلومین بر ظالمان است، کشور ایران قبل از انقلاب کشوری وابسته در تمامی زمینه‌ها بود، شاه، دولت، مجلس، ارتش، صنایع و نفت در اختبار بیگانگان قرار داشت.

وی برخی عوامل را در پیروزی انقلاب موثر دانسته و استمرار انقلاب را نیز وابسته به همین عوامل عنوان کرد و گفت: تا زمانی که این عوامل در کشور پابرجا بوده می‌توان کشور را در تمامی عرصه‌ها پیروز دانست.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر اولین عامل موثر را حضور همیشگی همراه با بصیرت مردم در میدان‌های حساس برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم همواره در تمامی صحنه‌ها همانند ۹ دی و ۱۳ دی حماسه آفریدند و این‌بار نیز حضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد ادامه داد: رهبری حکیمانه و آگاه مقام معظم رهبری عامل دیگر استمرار پیروزی انقلاب است، قطعا پیروزی به همراه کشوری بوده که از رهبری حکیم، دانشمند، عالم و شجاع بهره‌مند باشد و ایران اسلامی دارای این چنین ویژگی است.

وی اتحاد و انسجام ملت ایران را عامل موثر دیگر در پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: مردم ایران همیشه با اتحاد و انسجام در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده و بر مشکلات اقتصادی فائق آمده‌اند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد بر حضور باشکوه و قدرتمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: این حضور مردم قطعا یاس و ناامیدی دشمن را در پی داشته و نقشه‌های آنان را نقش برآب می‌کند.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر تصریح کرد: استمرار استقلال، بالابردن ضریب امنیت ملی و عظمت ایران را به رخ جهانیان کشاندن از دیگر اثرات حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی با اشاره به برخی کارکرد‌های انقلاب طی این ۴۰ سال اشاره کرد و افزود: طی این ۴۰ سال پیشرفت‌های چشم‌گیری را در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر ادامه داد: در بحث جاده و حمل‌ونقل پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم، اکنون علاوه بر راه‌های زمینی در سایر راه‌ها از قبیل: ریلی و هوایی نیز پیشرفت داشته‌ایم.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه خدماتی از قبیل: آب و برق و گاز علاوه بر شهر‌ها امروز به روستا‌ها نیز رسیده، خاطرنشان کرد: در زمینه نظامی نیز پیشرفت‌های چشم‌گیری را شاهد هستیم به‌نحوی‌که کشوری که تا دیروز سیم‌خاردار نمی‌توانست تولید کند امروز به مجهزترین سلاح‌ها دست پیدا کرده و از نظر علوم و فناوری نیز در رتبه‌های برتر دنیا قرار دارد.

وی یاداور شد: در این بین مشکلاتی نیز وجود دارد که ضرورت دارد مسوولان نسبت به حل آن‌ها اهتمام ورزیده و مشکلات جوانان از قبیل: اشتغال، معیشت، ازدواج و مسکن را مرتفع نمایند.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر دشمنی دشمنان با ایران را بر سر جهان‌بینی و داشتن حکومت دینی و اسلامی دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران سبب بیداری مستضعفان و محرومان جهان شده است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد بیان داشت: تا قبل از انقلاب اسرائیل در ۶ روز می‌توانست کشور‌های اسلامی را شکست دهد، اما به برکت انقلاب اسلامی در بعد از انقلاب رژیم صهیونیستی سه جنگ را به راه انداخته که در هر سه مورد شکست خورد.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر با بیان اینکه آمریکا داعش را به وجود آورد و سپس آن را به کمک آل‌سعود حمایت کرده و قصد داشت این ارتش با اعتقادات باطل را به جان ایران بی‌اندازد که این نقشه نیز با همت دلیرمردان و مدافعان با شکست روبه‌رو شد.

وی بر قدرت و تسلط جمهوری اسلامی ایران در منطقه تاکید کرد و افزود: امروز استکبار خود اذعان داشته که در قرن ۲۱ چهار کشور آمریکا، روسیه، چین و ایران قدرتمندترین کشور‌ها خواهند بود و این گفته نشان از قدرت و تسلط ایران در منطقه دارد.

امام‌جمعه خرم‌آباد بار دیگر بر رفع مشکلات مردم توسط مسوولان تاکید کرد و یادآور شد: مسوولان ضعف‌ها را برطرف کنند چرا که آن زمان است که دشمن هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات