خبرهای داغ:
سردار حسن شاهوارپور:

مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، حماسه‌های مختلفی را ثبت و ماندگار کرده‌اند

سردار حسن شاهوارپور شب گذشته در مراسم سالگرد شهید والامقام احمد سوداگر، با اشاره به نقش مردم خوزستان در دفاع مقدس اظهار کرد: مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، حماسه‌های مختلفی را ثبت و ماندگار کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۷۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

وی با اشاره به این‌که خوزستان و دزفول در تمام دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن پشتیبان انقلاب و کشور بوده‌اند، افزود: جوانان خوزستانی برای دفاع از کشور از جان خود گذشتند و در این عرصه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، خسارت‌های زیادی را دید ولی همواره پشتیبان انقلاب و اسلامی ماند و در این عرصه افتخارات گسترده‌ای را ماندگار و ثبت کرده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات خوزستان، گفت: مسئولان برای پیشرفت خوزستان و رفع مشکلات این استان با جدیت وارد عمل شوند و توسعه خوزستان را در همه زمینه‌ها، موردتوجه خود قرار دهند.

سردار شاهوار پور با اشاره به لزوم قدرشناسی از مردم خوزستان، توجه به این استان را ضروری دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری به رفع مشکلات استان خوزستان تأکید دارد و نگاه امام خامنه‌ای به خوزستان و رفع مشکلات این استان، ویژه است.

وی افزود: از مسئولان تقاضا داریم برای تأمین نیازهای شهروندان و توسعه خوزستان با جدیت و برنامه‌ریزی وارد عمل شوند تا مشکلات این استان کاهش پیدا کند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان بابیان این‌که مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس و از همان روزهای اول حماسه‌های گسترده را ثبت و جلوه‌گر کردند، گفت: تمام شهرهای خوزستان در دوران دفاع مقدس و برای شکست صدام و رژیم بعث رشادت‌های گسترده‌ای را ثبت و جلوه‌گر کرده‌اند.

وی گفت: در صورت توجه مناسب به خوزستان و رفع مشکلات این استان، آسیب‌های واردشده به خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس به میزان قابل‌توجهی جبران و به همین جهت و برای تأمین رضایت شهروندان از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار