خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی گلستان:

ورود به چهل سالگی انقلاب یعنی رسیدن به بلوغ

عبدالرضا برزگر ،مسئول بسیج دانش آموزی گلستان در حاشیه چهارمین مجمع همفکری آینده سازان فاطمی این قشر گفت :"فاطمه فغانی" بعنوان نایب رئیس کنگره همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی و "علیرضا مازندرانی" بعنوان نائب رئیس مجمع علوی کشور انتخاب شده اند
کد خبر: ۸۹۸۶۶۸۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از کلاس بیست ، "عبدالرضا برزگر"  در حاشیه این همایش دانش آموزی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد:  چهارمین مجمع شورای فاطمی با حضور 150 دانش آموز دختر عضو شورای همفکری دانش آموزان واحدهای مقاومت مدارس برگزارشد.

وی افزود:  این مجمع  در دوبخش "جلسات همفکری و بررسی" و "تصویب مصوبات"  ذیل پنج کارگروه "مسجد"، " تربیتی" ، "فضای مجازی، "فرهنگی بصیرتی"، "عفاف و حجاب" به بررسی مشکلات و آسیب ها در مدارس پرداخت.

مسئول بسیج دانش آموزی گلستان تصریح کرد: ازهر کارگروه یک نفر به عنوان نماینده انتخاب و مصوبات آن را در صحن علنی با حضور رئیس ، نائب رئیس، ناظرین و سایر اعضا به شور گذاشته و تصویب کردند.

وی افزود:  تمرین کار گروهی ، آسیب شناسی مسائل، قدرت بحث و گفتگو و شنیدن صدای  منقد  از جمله رفتارهایی است که دانش آموزان در یک جمع دوستانه و صمیمی می آموزند.

برزگر بیان کرد:  از دل مجامع همفکری بسیج  دانش آموزی دو دانش آموز نخبه استان، "فاطمه فغانی" بعنوان نایب رئیس کنگره همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی و "علیرضا مازندرانی" بعنوان نائب رئیس مجمع علوی کشور انتخاب شده اند .

وی در ادامه  دهه فجر امسال را باشکوه توصیف کرد و افزود: ورود به چهل سالگی انقلاب یعنی رسیدن به بلوغ و چهار دهه  مقاومت در برابر ظالمان و دشمنان قسم خورده ای که همواره سعی در تخریب و کارشکنی در ایران اسلامی داشتند .

مسئول بسیج دانش آموزی گلستان در خاتمه گفت: در این دهه  به برگزاری برنامه های تبیینی ازجمله برگزاری گفتمان های انقلاب، برپایی نمایشگاه ، دیدار با خانواده شهدا و اعزام راهیان نور و ..اقدام کرده ایم

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها