خبرهای داغ:
وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: صدور انقلاب به محدوده‌های جغرافیایی محدود نمی‌شود و امروز شاهد آن هستیم که انقلاب ایران به یک رسالت جهانی در مسیر حمایت از مظلوم تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۱۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سردار حسین دهقان شامگاه پنج شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان که به میزبانی شهرستان لنجان برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که مردم گوشه و کنار دنیا با تاسی از انقلاب اسلامی ایران به دنبال استقلال و نفی استکبار هستند.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، با بیان اینکه هر ملتی که بخواهد در برابر استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی قرار بگیرد مورد حمایت ایران قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت‌های بی‌وقفه از گروه‌های تکفیری درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با تأکید براینکه احساس مسئولیت ایران در قبال مظلومان عالم، نگرانی جبهه استکبار را به دنبال داشته است، متذکر شد: دشمنی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام‌شدنی نیست و نگرانی آنان از اندیشه و مبانی انقلاب کشورمان است.

دهقان با توجه به صدور انقلاب اسلامی ایران به کشور‌های جهان و بررسی آثار مثبت آن در جوامع بشری تصریح کرد: صدور انقلاب ما به محدوده‌های جغرافیایی محدود نمی‌شود و امروز شاهد آن هستیم که انقلاب ایران به یک رسالت جهانی در جهت حمایت از مظلوم تبدیل شده است.

مشاور فرمانده کل قوا، تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی را یک اصل اجتناب‌ناپذیر برای کشور دانست و اظهار کرد: عده‌ای در جامعه ناامیدی را پمپاژ می‌کنند و به‌راحتی از کنار دستاورد‌ها و افتخارات داخلی عبور می‌کنند و چشمشان همیشه به آن‌سوی مرزهاست.

وی مراجعه به هویت ملی را لازمه پیشرفت در کشور دانست و تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) از همان ابتدای کار آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند و سیاست‌های غلط این کشور مردم جهان را گرفتار مشکلات کرده است.

سردار دهقان با اشاره به برخی از ناآرامی‌های اخیر در کشورمان متذکر شد: کسانی که بر طبل ناآرامی‌های در کشور می‌کوبیدند با پاسخ دندان‌شکن مردم با بصیرت روبه‌رو شدند و بدون شک حضور پرشور مردم بود که این حوادث را پایان داد.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تأکید بر حفظ وحدت در جوامع اسلامی یادآور شد: دشمنان ما به دنبال آن هستند تا با ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان به خواسته‌های شوم خود برسند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها