خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان:

ارتش ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی است/ ضربات سهمگین گفتمان انقلاب بر پیکره استکبار

فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی، گفت: ارتش ایران اسلامی با تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب امروز در اوج آمادگی و اقتدار بوده و به رشد و بالندگی در شأن و تراز ملت مؤمن و انقلابی، رسیده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۱۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد محمدجعفر تک، ظهر امروز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان با درود بر روح امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به‌حق آیینه تمام نمای امام راحل هستند که آمریکای جنایتکار و استکبار را به‌زانو در آورده‌اند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: این ایام یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایتمدار است که توانست با هدایت رهبری دوراندیش و تمسک به دین مبین اسلام در مبارزه با رژیم طاغوت به پیروزی برسد و توانست احیای دین را رقم بزند.

به گفته وی، انقلاب اسلامی ایران در حالی وارد چهلمین سال عمر بابرکت خود می‌شود که انوار الهام بخش آن در منطقه و جهان باعث بیداری ملت‌های شده است.

وی تأکید کرد: استکبار جهانی در مدت ۳۹ سال پیروزی انقلاب اسلامی از این گفتمان ضربه خورده و انقلاب باعزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی کرده است.

فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی گفت: یکی از گام‌های بلندی که باعث ریشه‌کن شدن رژیم طاغوت پهلوی شد بیعت همافران در ۱۹ بهمن‌ماه با امام راحل (ره) بود.

وی تصریح کرد: بهترین و عظیم‌ترین کاری که می‌توانست مقاومت پهلوی را بشکند و توطئه هایزر را درهم شکند اعلام همبستگی ارتش با ملت بود که عزیزان نیروی هوایی در یک حرکت متحیرانه با بیعت با امام انقلاب سند دیگری از افتخار، رشادت و ایمان را در برگ‌های زرین انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار