حجت الاسلام حسینی اراکی گفت: مجموعه روایات وارده در مورد ایرانیان نشان می‌دهد كه این گروه، زمینه‌سازان حكومت حضرت مهدی(عج) در جهان هستند و بیشترین تأثیر را در روند استقرار حكومت ایشان دارند.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۳۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از خاتم؛ سخنران مراسم پر فیض دعای ندبه در شهرستان خاتم در حسینیه صاحب الزمان (عج) با اشاره به آیات متعدد در قرآن کریم که به مومنین وعده حاکمیت بر تمام گستره زمین داده است اظهار داشت: ایرانیان در تشکیل حکومت جهانی آقا امام زمان(عج) نقش مهم و اساسی دارند.

حجت الاسلام حسینی اراکی گفت: مجموعه روایات وارده در مورد ایرانیان نشان می‌دهد كه این گروه، زمینه‌سازان حكومت حضرت مهدی(عج) در جهان هستند و بیشترین تأثیر را در روند استقرار حكومت ایشان دارند، و در حقیقت حضرت مهدی(عج) به همراه یاران از جمله ایرانیان با دشمنان به مبارزه برمی‌خیزد.

حسینی در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: تشکیل انقلاب اسلامی در سال 57 حاصل مجاهدت و تلاش مستمر مردم متدین و ولایی بود.

وی خاطر نشان کرد: احیای اصل امامت در قالب ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود.

حسینی گفت: انقلاب اسلامی همان انقلاب و مکتبی است که مود توجه خدا و اولیای خدا مخصوص امام زمان (عج)است.

وی به فلسفه وجود امام زمان (عج) اشاره و اظهار داشت: فلسفه وجود امام زمان برای عالم این است که دین خدا را یاری کند و برای مومنین عزت ببخشد.

حسینی اراکی اظهار داشت: اگر عنایات امام زمان(عج)بعد از انقلاب و دوران جنگ و اکنون نسبت به جمهوری اسلامی ایران وجود نداشت با وجود این همه دشمنی و گرفتاریها، مصیبت ها بر ما نازل میشد و دشمنان ما را نابود میکردند.

وی انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب ولایی عنوان و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی اقتصادی، سیاسی و مالی نیست بلکه انقلاب امامت، ولایت و ایمان است، انقلابی که پیرو خط علی و فاطمه است.

حسینی گفت: تنها علت دشمنی جهان غرب با ایران این است که همچنان پرچم امامت و ولایت در این کشور بالاست و جوانان روحیه مبارزه و انقلابگری خود را حفظ کرده اند.

استاد حوزه و دانشگاه در جمع مردم خاتم برای پیروزی جبهه حق بر باطل را سه عنصر اساسی عنوان و اظهار داشت: شناسایی مکتب و حرکت حق ، رهبرحق و مردم عناصر مهم در رسیدن جبهه حق بر باطل موثر هستند.

حسینی گفت: هرزمانی که ملت بین خودشان و بین دین حق و رهبر حق یک پیوند و اتصال ناگسستی ایجاد کردند آن ملت، کمال و معنویت پیدا کرد و به پیروزی رسید و هر گاه مردم پیوند را قطع کردند ملت و حاکمیت رو به افول رفت.

وی افزود: اصل ظهور امام زمان (عج) پیوند ناگسستنی ملت با مکتب و رهبر حق است.

استاد حوزه و دانشگاه حفظ این اتصال را مهمترین وظیفه مسئولین عنوان و خاطر نشان کرد:در حاکمیت ولایی نسبت و رابطه مسئولین با مردم نباید بر حسب طمع، حرص، منفعت طالبی و قدرت طلبی باشد بلکه باید بر اصل مهربانی و شفقت همراه باشد.

حسینی گفت: مسئولین باید مثل پدر برای ملت باشند، حرف مردم را بشنوند و پای درددل آنان بنشینند.

وی افزود: مردم از بدحجابی، سیاست بازی، فساد اقتصادی، تبعیض طبقاتی، گرانی و بیکای گلایه دارند و باید هر چه سریعتر نسبت به این مطالبه مردم پاسخ داده شود.

حسینی اراکی نفود منافقین،فتنه ،قطع شدن روحیه انقلابی و جهادی و ناامیدی نسبت به انقلاب را از مهمترین عوامل گسست بین مردم و حکومت عنوان و خاطر نشان کرد: مردم و مسئولین هر زمان که به منویات رهبری عمل کردند در آن جبهه موفق عمل کردیم اما هرگاه سخنان ایشان را زیر پا گذاشتیم عقب افتادیم و پیشرفت نکردیم مانند اقتصاد مقاومتی که همچنان در بین مردم و مسئولین به آن کمتر بها داده می شود.

سخنران مراسم دعای ندبه اظهار داشت: انقلاب ماندگاری و پیشرفت و دستاوردهای آن کاملا معجزه است و باید مردم و مسئولین قدردان این انقلاب باشند
ارسال نظرات