خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه مراغه در همایش بزرگ پیاده روی بسیجیان حوزه پنج کربلا گفت: امروز ایران اسلامی راهبردهای دشمنان در منطقه و جهان را مختل کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۶۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: یکی از شگرد های دشمن ایجاد اختلاف بین احزاب و جریانات سیاسی است می خواهد در جامعه تفرقه و اختلاف به وجود بیاورد.

وی ایجاد تفرقه م بین مردم و مسئولان را از آفات انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: دشمن با دسیسه چینی و شایعه پراکنی می خواهد از اسلام یک چهره وارونه به مردم و جوانان نشان بدهد .

ساعدی اشرافی گری، تجمل گرایی  و محافظه کاری را قتلگاه انقلاب عنوان و بیان کرد: دشمن درصدد القای ناکارآمدی نظام مردم سالاری دینی و انقلاب اسلامی است بنابراین مسئولان و مردم باید از رفتارها و حرکاتی که نظام را زیر سئوال می برند خوداری کنند.

وی وابستگی رژیم پهلوی به بیگانگان و جدایی دولت از ملت را از عوامل پدید آمدن انقلاب عنوان کرد و افزود: استبداد، سلب آزادی و ترویج فساد و فحشا از جمله عواملی بودند که در عوامل به وجود آمدن انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند.

ساعدی خود حمایت و پشتیبانی مردم  از انقلاب را عامل اصلی قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دانست و افزود: برای مقابله با استکبار جهانی حفظ و توسعه آمادگی دفاعی و اقتدار نیروهای مسلح لازم و ضروری است .

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مراغه در بخش دیگر سخنان ترویج ورزش های همگانی را برای سلامت فرد و جامعه  مفید خواند و اضافه کرد: امروز مردم به خصوص جوانان به ورزش های عمومی و همگانی نیاز دارند .

ساعدی ورزش را از ابزارهای مهم و اثربخش ایجاد نشاط در جامعه دانست و افزود: ورزش همگانی از راهکارهایی است که می‌تواند جامعه را به سوی سالم‌سازی هدایت کرده و زمینه توسعه ورزش‌های قهرمانی را نیز فراهم کند.

وی کم تحرکی و سرگرم شدن در فضا های مجازی را از آسیب های اجتماعی بیان کرد و افزود: امروزه اکثر برنامه ها و تحرکات جامعه از طریق فضای مجازی یا با امکانات بروز انجام می شود بنابراین تحرک کم شده و زندگی ملال آورشده است به همین خاطر ترویج ورزش های همگانی برای سلامت فرد و جامعه بسیار لازم است.

امروز ایران راهبرد دشمنان در جهان را مختل کرده است

راهپیمایی خانوادگی به مناسبت دهه فجر به همت حوزه کربلا، پایگاه های روستایی و اداره تربیت بدنی مراغه در روستای ورجوی برگزار و در پایان آن جوایزی از قبیل دوچرخه،کارت هدیه و لباس ورزشی از قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

ارسال نظرات