امام جمعه شهرکیان با بیان اینکه انقلاب با فریاد الله‌اکبر به پیروزی رسید گفت: توطئه‌های ستمگران و حیله‌گران با حضور مردم در صحنه خنثی می‌شود و به فرموده امام راحل نهراسیدن در مقابل دشمنان، تنها راه حفظ دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۷۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام مهدی خدابنده ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با بیان اینکه تجلی حضور مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه با شعارهایی با مضمون ایمان و بصیرت همراه بوده است، اظهار کرد: حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی‌های باشکوه کشور، صلابت جمهوری اسلامی را به‌همراه دارد.

وی ادامه داد: قطار انقلاب اسلامی بر ریل ارزش‌ها و آرمان‌های مکتبی و اسلامی و پشتیبانی مردم به پیش می‌رود و این همراهی گسترده مردم در همه عرصه‌ها، با دشمنی و تهدیدات مواجه می‌شود و حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به واسطه شرایط کنونی انقلاب که دشمنی‌ها در داخل و خارج از کشور آشکارتر شده، بیشتر جلوه می‌کند.

امام جمعه شهرکیان با تأکید بر اینکه حضور میلیونی مردم در صحنه آبی بر آتش فتنه‌ها است، خاطرنشان کرد: 22 بهمن امسال با توجه به شرایط خاص داخلی و بین‌المللی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و انتظار می‌رود همه آحاد مردم برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در این حماسه و جشن ملی شرکت کنند.

خدابنده در ادامه با اشاره به ویژگی‌های مثبت جمهوری اسلامی، عنوان کرد: این انقلاب با فریاد الله‌اکبر به پیروزی رسید و توطئه‌های ستمگران و حیله‌گران با حضور مردم در صحنه خنثی می‌شود و به فرموده امام راحل نهراسیدن در مقابل دشمنان، تنها راه حفظ دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه قدرت پوشالی آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی از بین رفت، اضافه کرد: دشمن با اجرای نقشه‌های بسیار تلاش کرد که شرایط کشور به دوران قبل از انقلاب برگرداند، اما مردم تا پای جان پای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

خطیب نمازجمعه شهرکیان با تأکید بر اینکه 22 بهمن متعلق به جناح یا گروه خاصی نیست، بیان کرد: مردم باید وحدتی را که در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی داشتند به منصه ظهور بگذارند و هیچ گروه یا جناح خاصی حق ندارد مناسبت‌های ملی و مذهبی را به نفع خود مصادره کند و همه باید بدانند که حضور در مناسبت‌های ملی موجب تقویت منافع ملی و امنیت می‌شود.

خدابنده اضافه کرد: به فرموده شهید بهشتی ملت ما همانند شیشه است و اگر شکسته شود، برنده‌تر می‌شود و دشمن به این نتیجه رسیده است که رویارویی با ملت ایران را به وسیله شایعه‌سازی در فضای مجازی، بکشاند.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در هفته آینده، خاطرنشان کرد: بیستم بهمن یکی از بزرگ‌ترین و اعجاب‌آورترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود که با رشادت و ایثارگری رزمندگان شکل گرفت و در این عملیات منطقه فاو فتح شد از این‌رو این روز بنام روز حفاظت اطلاعات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

وی در پایان افزود: قرارگرفتن در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی و پاسخ به شبهات معاندان نظام جمهوری اسلامی  است.

ارسال نظرات