خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اردستان، گفت: نقشه دشمنان اسلام قوی بوده و چهل سال است که ما را رها نکرده، اما انقلاب اسلامی با توجه به پی ریزی دینی قوی که داشته توانسته همچون درخت نونهالی در برابر همه طوفانها خود را حفظ کند.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۸۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، سرهنگ حسن فخرل در گفتگویی اظهار، کرد: پی ریزی انقلاب اسلامی ۵۷ ایران توسط یک معمار بزرگ از سلاله حضرت زهرا(س) و مرجع تقلید و آگاه به دین بنیانگذاری شده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ما حصل زحمات علمای دین از صدر اسلام تا کنون بوده و ۱۳ قرن برای آن زحمات فراوانی کشیده شده است.
فرمانده سپاه اردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران پاکترین انقلابهاست که توانسته در برابر حکومتهای سرمایه داری اروپا مقاومت کند و از این انقلاب پاسداری کند.
سرهنگ فخرل با بیان اینکه دلیل دشمنی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی به سالهای دور می رسد، تصریح کرد: دشمنان اسلام از ۳۰۰سال پیش به مردمانشان اعلام کردند که دین افیون توده هاست.
وی تاکید کرد: دشمنان با توجه به انحرافاتی که در دین اتفاق افتاده بود اعلام کردند دین را باید خود درست کنیم و از دید آنهادین چیزی چون خون ریزی نتیجه دیگری ندارد.
فرمانده سپاه اردستان خاطرنشان کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به دست کشور ایران شکل گرفت و اعلام کرد دین نجات بخش توده هاست تازه متوجه شدند که این نظام بر پایه دین برنامه ریزی شده و برایشان خطرناک خواهد بود، لذا اولین اقدام آنها تحمیل جنگ بر کشور ایران بود.
سرهنگ فخرل تصریح کرد: نقشه دشمنان اسلام قوی بوده و چهل سال است که ما را رها نکرده، اما انقلاب اسلامی با توجه به پی ریزی دینی که داشته و همچون درخت نونهالی در برابر همه طوفانها خود را حفظ کرده و باید تلاش کنیم تا آن را جهانی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها