فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم سی و سومین سالگرد شهادت طلبه بسیجی "شهید حسین خرمیان" گفت: یکی از ضروریات جامعه تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان و نوجوان است.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، شب گذشته مراسم سی و سومین سالگرد شهادت طلبه بسیجی "شهید حسین خرمیان" با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: عملیات والفجر ۸ ویژگی های عجیب دارد بدون ایمان و قوت عمل شهدایی مثل شهید خرمیان امکان اجرا نداشت.

 وی افزود: امروز در عرصه فناوری هسته ای و پزشکی اتفاقاتی رخ داده است که به گفته رهبری این دستاورد های بزرگ برکت انقلاب اسلامی هست.

فرمانده سپاه استان سمنان  اظهار کرد: به واسطه رشادت و فداکاری شهدا اتفاقی به عنوان فرهنگ مقاومت و ایستادگی افتاد که انقلابیون جهان امروز از آن الگو برداری می کنند.

 سردار حسن زاده گفت: ثمره دفاع مقدس امروز در سوریه، عراق، یمن و لبنان قابل مشاهده است که این ها به برکت خون شهدا به دست آمده است.

 وی با بیان اینکه بعضی خود را صاحب انقلاب می دانند ولی با حرکات و رفتار های خود تیشه به ریشه اسلام می زدند، افزود: با ادامه دادن راه شهدا  نه با سازش با مستکبرانی همچون آمریکا میتوان به نتیجه رسید.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه شهدا با خداوند متعال معامله کردند، گفت: سایه شوم جنگ را خون شهدا از سر این ملت برداشت .

بر اساس این گزارش، در این مراسم سرهنگ فرخ نژاد از رزمندگان سلحشور هشت سال دفاع مقدس  خاطراتی از عملیات والفجر هشت بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها