مصطفی برزگر
در پی عدم پا گذاشتن فرماندار سیروان بر روی پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفت؛
اقدام فرماندار شهرستان سیروان در قاموس هیچ یک از جریانات سیاسی کشور نمیگنجد و خواسته مردم شهرستان از حضرتعالی برخورد صریح و عاجلانه و موضع گیری مشخص در این باب می باشد. قطعا" میزان و نحوه عمل شما با ایشان، عیارانقلابی گری و پایبندی طیف سیاسیتان به ارزشهای انقلاب اسلامی و امام امت را بر همگان آشکار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۱۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی اقدام فرماندار شهرستان سیروان در پا نگذاشتن بر روی پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی جمعی از مردم و خانواده های معظم شهدا نامه ای سرگشاده به استاندار ایلام نوشتند.
در این نامه آمده است:
دیدی که دوام شب بسی کوتاه است
دیدی که سحر از پی شب در راه است
آن عیسای ما که زنده کرد ایران را
حقا که مسیحادم و روح الله است
استاندار محترم ایلام جناب آقای مهندس سلیمانی دشتکی
سلام علیکم؛
با درود به روان پاک شهیدان، علی الخصوص شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهیدان مدافع حرم و امام شهیدان.
ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی.

جناب آقای استاندار: چند وقتی است که از اتتصاب و تشریف فرمایی جنابتان به استان ایلام می گذرد و قطعا" با توجه به پیگیریهای جنابعالی و کسب اطلاعات لازم در خصوص وضعیت سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی استان و شهرستانهای تابعه،اشراف نسبی در حضرتعالی ایجاد شده است.بی تردید با توجه به دانسته های پیشین و اطلاعات جدید ، برای شما روشن است که مردم استان ایلام، مردمی انقلابی، ولایتمدار و شهید پرور هستند و از هیچ کوششی برای بارور نمودن نهال انقلاب اسلامی فروگذار نکرده اند،مردم ایلام مردمی هستند که با نثار خون بهترین جوانان و سرمایه های عمر خود،صدام و ارتش بعث را در مرزهای سرزمینی استان به زانو درآوردند، مردم با بصیرتی که همواره در صحنه های پر مخاطره انقلاب، حماسه هایی ماندگار از خود به یادگار گذاشته اند. در این میان حماسه های جاوید مردم غیرتمند شهرستان سیروان در طول چهار دهه از گذشت انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام است.حماسه فتح میمک به عنوان اوج آرمانخواهی مردمی که با دستهای خالی و با ابتدایی ترین سلاحها به مصاف ایادی استکبار و ارتش بعثی_صهیونستی صدام رفتند، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ توأم با عزت و شرف مردم شهرستان سیروان تا قیام قیامت مثال زدنی خواهد بود.
جناب آقای استاندار:
ما مردم ولایتمدار شهرستان سیروان با تقدیم خون پاک۲۵۴ شهید از فرزندان رشید خود در راه اسلام وانقلاب و ایران، ولایتمداری خود و پایبندی به ارزشها وآرمانهای الهی و معنوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده و تا به امروز برعهد خود استوار بوده و به فضل خداوند بزرگ من بعد نیز با همتی دوچندان در خدمت رشد و اعتلا و بالندگی انقلاب اسلامی تحت زعامت ولی امرمسلمین جهان گام برمی داریم.
جناب آقای استاندار:
آنچه که امروز مردم شهرستان سیروان و به ویژه خانواده های محترم شهدا، جانبازان، آزادگان،ایثارگران و آحاد مردم ولایتمدار این خطه را آزرده خاطر نموده است، حرکت ناپسند فرماندار این شهرستان در مواجهه با پرچم آمریکا و رژیم غاصب صهیونستی است. پر واضح است که تمام طیفهای سیاسی فعال در عرصه حیات سیاسی اجتماعی جمهوری اسلامی بر این امر متفق القولند که آمریکا تجلی واقعی شیطان در کره خاکی و به تعبیر امام امت، آمریکا شیطان بزرگ است. کشوری که دارای سوءسوابق فراوان در جریحه دار کردن احساسات ملی و انقلابی ملت ایران بوده و خوی جهانخواری و استعمارگستری آن،چهره کریه دولتمردان آمریکایی را برای ملت ایران نمایان کرده است. کودتای ۲۸ مرداد۱۳۳۲،غارت نفت ایران،حمایت از رژیم منحوس پهلوی،سقوط هواپیمای ایرباس، حمایت تمام و کمال از رژیم صدام در جنگ تحمیلی،تسلیح و هدایت منافقین، ترور دانشمندان هسته ای،تحریم و... تنها گوشه کوچکی از دد منشیهای دولت آمریکا در حق ملت ایران است. از طرفی رژیم غاصب صهیونستی که با سیاستهای انگلیسی در منطقه غرب آسیا بنیان شومش پایه گذاری شد و تا به امروز با قتل و غارت و خونخواری و کودک کشی به حیات کثیف خود ادامه میدهد، و ستمهای فراوانی برعلیه ملت فلسطین و امت اسلامی روا داشته است. آرمان فلسطین جزء اولین شعارهای انقلابی ملت ایران بوده به نحوی که امام امت فلسطین را پاره تن اسلام نامیدند.
سردمداران آمریکا و اسرائیل همانهایی هستند که با حمایت از اغتشاشگران،دستور سوزاندن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در خیابانها را صادر و احساسات ۸۰میلیونی ملت ایران را جریحه دار نمودند. حال چگونه است که فرماندار یک شهرستان،در جمهوری اسلامی از پای گذاشتن بر پرچم این دو جرثومه فساد عالم،امتناع می ورزد؟
اقدام فرماندار شهرستان سیروان در قاموس هیچ یک از جریانات سیاسی کشور،چه اصولگرا، چه اصلاح طلب و چه اعتدالی نمیگنجد و فاقد توجیه است و خواسته مردم شهرستان از حضرتعالی برخورد صریح و عاجلانه و موضع گیری مشخص در این باب می باشد. قطعا" میزان و نحوه عمل حضرتعالی با ایشان، عیارانقلابی گری و پایبندی طیف سیاسیتان به ارزشهای انقلاب اسلامی و امام امت را بر همگان آشکار خواهد کرد.
ما همچنان بر عهد و میثاقی که چهار دهه پیش با امام امت بسته ایم ،وفادار مانده، و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان آماده جانفشانی در راه انقلاب اسلامی و ارزشهای والای الهی آن هستیم ودر بیست و دوم بهمن ماه مجددا با امام و انقلاب و پیرمراد قافله عشق تجدید پیمان کرده و از سردمداران استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل و ایادی داخلیشان برائت جسته و به فریب خوردگان لبخندهای زهرآگین دشمن گوشزد میکنیم که شهرستان شهیدپرور ما جایی برای اینگونه افراد نخواهد داشت.
منتظر اقدام عاجل جنابتان هستیم .

مردم ولایتمدار شهرستان سیروان

 

ارسال نظرات