با حضور استاندار استان و جمعی از مدیران کل، نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه گرمسار 63 پروژه عمرانی، شهری، کشاورزی، صنعتی و روستایی با اعتبار 420 میلیارد ریال به بهره برداری رسید
کد خبر: ۸۹۸۶۸۱۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، سید شهاب الدین چاوشی ؛ استاندار استان در سفر به شهرستان گرمسار در اولین مقصد سفری خود به مزار شهدای این شهر رفت و با نثار شاخه های گل با آرمان های والای شهدای والا مقام تجدید میثاق نمود .

استاندار سپس ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان گرمسار به مساحت یک هزار متر مربع و با زیر بنای 490 متر مربع و با اعتباری حدود 11 میلیار ریال به بهره برداری رساند .
چاوشی در ادامه سفر به خود به گرمسار از تندیس چهره دو چهره ماندگار گرمسار به نام های پرفسور کردوانی پدر علم کویر شناسی ایران و دکتر طباطبایی از چهره های ماندگار علم پزشکی در میدان انقلاب گرمسار رونمایی شد .
وی در ادامه سفر به شهر گرمسار ساختمان اداری شهرداری گرمسار با زیر بنای 4100 متر مربع در 3 طبقه با بیش از 25 اتاق اداری با اعتباری حدود 80 میلیارد ریال به افتتاح رساند .
استاندار استان سپس در جمع مدیران شهرستان گرمسار حاضر شد .
استاندار استان:گردشگری در استان سمنان جدی گرفته شود
سیدشهاب الدین چاوشی ؛ استاندار استان در جمع مدیران گرمساری با بیان این مطلب گفت: باید در حوزه گردشگری جدی تر برنامه ریزی کنیم چون این استان ظرفیت بالایی دارد که به آن توجه نشده است .
استاندار استان وحدت کلمه را یک اهرم بزرگ توسعه و پیشرفت برشمرد و اظهار داشت: وحدت ظرفی است برای جلب محبت حق تعالی است .
استاندار استان در ادامه افزود: مسافران عبوری در استان نباید گذرا باشند بلکه گردشگری داخلی ظرفیت بالقوه است .
وی در ادامه گفت: جهت گیری توزیع اعتبارات باید در استان بر محور گردشگری، صدور خدمات مهندسی و صادرات غیر نفتی باشد .
نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان درمجلس شورای اسلامی:ساماندهی بافت های فرسوده یک برنامه مهم اجرایی دولت و مجلس در سال97
غلام رضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان درمجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: در بودجه بندی فعلی در مجلس برای حمایت از کار های اجرایی و عمرانی دولت بیش از 50 هزار میلیارد تومان برای حوزه بافت های فرسوده، اشتغال و توسعه ریلی در نظر گرفته شده است .
نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان درمجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: ارتباط در حوزه ریلی یک ظرفیت واقعی در شهرستان گرمسار است که با افتتاح فاز های بعدی قطار حومه ای تهران - گرمسار گرمسار به یک قطب مهم در کشور در بخش ریلی و حمل و نقل مردمی تبدیل می شود .
کاتب ادامه داد: طرح جامع شهری یک نیاز اصلی برای منطقه است و استان باید به سمت افزایش جمعیت رود تا با این جمعیت امکانات و نیاز های گسیل شود .
فرماندار گرمسار: تمرکز پروژه ها در بخش راه وآب
داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار به افتتاح بیش از 63 پروژه رد دهه فجر امسال خبر داد و افزود: در شهرستان گرمسار بیش از 63 پروژه با اعتبار حدود 420 میلیارد به بهره برداری رسیده است .
فرماندار گرمسار نیاز اصلی مردم گرمسار را حل مشکل آب و اجرای پروژه های راه برشمرد و گفت: گرمسار پیشانی استان در کنار پای تخت است و هجوم جمعیت مهاجر بیشتر است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها