فرمانده سپاه مقاومت ناحیه نمین گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستاورد‌های زیادی در عرصه‌های مختلف کسب کرده ایم که بزرگترین آن‌ها امنیت و پیشرفت علمی است.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۲۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شاپور حسن زاده در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر نمین اظهار کرد: تمدن غربی و تفکر مادی گرایانه آن ها در حال نابودی است و امروزه با منویات و تدابیر حضرت امام خامنه ای، تمدن اسلامی در حال پرچمداری است.

 فرمانده سپاه نمین با بیان اینکه تهدید های دشمن هیچ تاثیری بر عزم و ملت ایران نخواهد داشت افزود: تهدید هایی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران از اوایل انقلاب صورت گرفته اگر برای سایر کشور ها تحمیل می شد تا الان از بین می رفتند.

 وی تصریح کرد: قدرت معنوی برگرفته شده از محتوای انقلاب که مبنای آن همان اعتقادات و اسلام ناب است، باعث شده توطئه ها ی دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شوند.

 سرهنگ حسن زاده تغییر سبک زندگی ملت ایران را یکی از هدف های اصلی دشمنان برشمرد و اظهار کرد: دشمنان در عرصه جنگ نرم می خواهند با تغییر سبک زندگی، نگاه ما به انقلاب را مادی گرایانه کنند و ایمانی که باعث شده این انقلاب استمرار و ادامه پیدا کند را از دست ما بگیرند، بنابراین ما باید همیشه هوشیار و بصیر باشیم.

 فرمانده سپاه نمین در ادامه به دستاورد های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در دوران سیاه شاهنشاهی انتخابات به صورت فرمایشی انجام می شد ولی به برکت نظام جمهوری اسلامی، انتخابات در ایران با مشارکت حداکثری انجام می شود و این همان مردمی و اسلامی بودن این انقلاب را نشان می دهد.

 وی امنیت را یکی از بزرگترین دستاورد انقلاب عنوان کرد و افزود: در حالی که برخی کشورهای همسایه ما ناآرامی هایی دارند ولی در کشور ایران امنیت در تمام ابعاد زندگی وجود دارد که در این امر بسیج مردمی نقش اساسی را ایفا می کنند.

 سرهنگ حسن زاده پیشرفت علمی را از دیگر دستاوردهای کشور دانست و گفت: هم اکنون در دانش های پیچیده و روز دنیا رتبه اول تا دهم را دارا هستیم؛ در حوزه فناوری هسته ای جزء 8 کشور و در سلول های بنیادی جز 3 کشور برتر دنیا هستیم.

 

وی با بیان اینکه از لحاظ علمی در خاورمیانه دارای رتبه اول هستیم گفت: با همت جوانان این سرزمین به چرخه کامل سوخت هسته ای دست پیدا کرده ایم و جزء کشورهایی هستیم که از لحاظ رشد مقاله علمی در رتبه بالایی قرار داریم.

 

فرمانده سپاه نمین در ادامه سخنان خود گفت: امروزه فضایی در جامعه ایجاد شده که جوانان و اقشار مختلف، نسبت به آزاد اندیشی تشویق شده اند و حتی در دانشگاه کرسی های آزاد اندیشی انجام می شود.

 

وی صدور انقلاب اسلامی و الهام بخشی به حق طلبان دنیا را از دیگر دستاورد انقلاب عنوان کرد و تصریح کرد: این انقلاب به عنوان یک فرهنگ و تفکر به تمام دنیا صادر شده است و ملت هایی مانند غزه به تاسی از این فرهنگ و تفکر در برابر رژیم صهیونیستی محکم ایستاده اند.

 

سرهنگ حسن زاده در پایان، تاسیس سپاه پاسداران و بسیج مردمی به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را دیگر دستاورد انقلاب دانست و عامل ترس و وحشت دشمنان را از وجود این دو نهاد عنوان کرد و از عموم مردم برای حضور پرشور در راهمیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

ارسال نظرات