یدالله تقی‌پور در مراسم افتتاح پنج واحد مسکونی مددجویان در این شهرستان، اظهار کرد:بسیج سازندگی در راستای ماموریت محرومیت‌زدایی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد منعقد کرد که بر اساس آن پنج واحد با همکاری اداره بهزیستی و 30 واحد با همکاری کمیته امداد در حال ساخت است که به مناسبت دهه فجر ساخت پنج واحد به اتمام رسید.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۴۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یدالله تقی‌پور در مراسم افتتاح پنج واحد مسکونی مددجویان در این شهرستان، اظهار کرد:بسیج سازندگی در راستای ماموریت محرومیت‌زدایی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد منعقد کرد که بر اساس آن پنج واحد با همکاری اداره بهزیستی و 30 واحد با همکاری کمیته امداد در حال ساخت است که به مناسبت دهه فجر ساخت پنج واحد به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت مسکن مددجوی بیشه‌سر 39 میلیون تومان هزینه شده است که 60 درصد از سوی کمیته امداد بابل و 40 درصد از سوی بسیج سازندگی بابل و 14 میلیون تومان از سوی خواهرزاده این مددجو پرداخت شده است، افزود: این مسکن با همکاری حوزه جهادی آیت‌الله روحانی، پایگاه بسیج، کمیته امداد و بسیج سازندگی ساخته و تحویل این خانواده شد.

رئیس بسیج سازندگی بابل از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی بقیه پروژه‌ها خبر داد و تصریح کرد: امروز پنج واحد مسکن مددجو در روستاهای بیشه‌سر، مسیرمحله، بیج‌کلا، خشرودپی، کلاگرمحله با اعتبار 180 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که 100 میلیون از سوی کمیته ‌امداد و 80 میلیون تومان از سوی مشارکت مردمی و خیران انجام شد.

تقی‌پور گفت: در ساخت این بناها استحکام و استاندارد لازم رعایت شده و برای اتمام این پروژه‌ها پروسه زمانی سه ماهه طی شده است.

رئیس کمیته امداد بابل نیز اظهار کرد: در بابل 400 خانوار فاقد مسکن داریم که امسال به کمک بسیج سازندگی برای ساخت 30 مسکن مددجو تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردیم.

احمد جعفری افزود: برای یک خانواده مددجو مستاجر زیرپوشش در روستای کلاگرمحله نیز زمین تهیه و ساخت آن انجام شد و دهه فجر به آنها تحویل داده شد.

جعفری با اشاره به اینکه کمیته امداد مسؤول رسیدگی به امور محرومان است، گفت: در بابل 8 هزار و 500 خانوار با 15 هزار نفر جمعیت زیرپوشش کمیته امداد هستند.

فرمانده پایگاه بیشه‌سر بابل نیز اظهار کرد: به برکت نظام افتخار داریم که خدمات کوچکی به کسانی که در روستاها و مناطق محروم هستند داشته باشیم.

مجید هیزم‌شکن با قدردانی از گروه جهادی بزاز که در 14 روز در دو دوره هفت روزه با استقرار در پایگاه المهدی ساخت این مسکن را به اتمام رساندند، گفت: این پایگاه همچنین اجرا طرح زوج‌های آسمانی را در طرح قدیر سپاه را برای تهیه جهیزیه برای سه خانواده دارد که تاکنون 2 میلیون تومان از سوی مردم روستا جمع‌آوری شد که امیدواریم مسؤولان نیز کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها