نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: انقلاب ایران برای نظام سلطه تبعات سنگینی به دنبال داشته است.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۴۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، اظهار کرد: مهم‌ترین مناسبت هفته جاری آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

انقلاب ایران برای نظام سلطه تبعات سنگینی داشته است

وی با اشاره به معیارهای انقلاب‌ها در سراسر جهان، گفت: ترتیبی که در انقلاب‌های دنیا شاهد هستیم در انقلاب اسلامی ایران وجود ندارد. در انقلاب ایران با خیزش نورانی، الهی و مردمی مواجه هستیم که رژیم فاسد پهلوی را سرنگون کردند.

خطیب جمعه کرج تأکید کرد: انقلاب ایران با راهنمایی‌های دین و اسلام الگوی جدیدی برای استقلال سیاسی و اجتماعی و بر اساس اصل «نه شرقی، نه غربی» به دنیا و آزادی خواهان جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان معرفی کرد و این مهم باعث نگرانی سران کشورهای استکباری شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه انقلاب ایران برای نظام سلطه تبعات سنگینی به دنبال داشته است، گفت: دین در جهان تا پیش از انقلاب ایران در حاشیه بود ولی پس از پیروزی انقلاب شاهد تحولات ناشی از دین در سراسر جهان بودیم.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب ایران برای جهان، گفت: نظام سلطه پس از پیروزی انقلاب سعی در ایجاد قوانینی برای محدود شدن انقلاب ایران کرد درحالی‌که می‌بینیم گرایش زنان به حجاب و ساخت مساجد در گوشه گوشه دنیا توسعه پیداکرده است کتب و مطبوعات دینی فراوان شده حتی بحث برچسب حلال زدن بر مواد غذایی رویه شده است.

وی با تأکید بر اینکه ایران برای تحقق اهداف انقلاب هزینه پرداخت کرده و می‌کند، گفت: مردم مؤمن و انقلابی با حضور به‌موقع و با پیروی از رهبری همیشه پای نظام ایستاده‌اند.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه هرچه انقلاب ایران به‌خوبی پیش رفته است تهدیدات منطقه‌ای و بین‌المللی دشمنان بیشتر شده است، گفت: دشمنان سعی در استحاله و از بین بردن نظام اسلامی دارند.

بیش از ۷۵ درصد مردم مطالبات اقتصادی دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اضافه کرد: جبهه استکباری با توان کامل و همه رسانه‌های تحت اختیار به‌ویژه فضای مجازی تلاش می‌کنند تا همه داشته‌های نظام و موفقیت‌های ما را ناچیز جلو دهند و مردم را مأیوس کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری و با اشاره به آمارهای موجود، گفت: بیش از ۷۵ درصد مردم مطالبات اقتصادی دارند همین موضوع از سوی دشمن مورد هدف قرار گرفت آن‌ها می‌خواستند این مسئله را بستری برای شورش و از بین بردن وحدت و امنیت کشور قرار دهند که با هوشیاری مردم نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه برخی سعی دارند بگویند مطالبات مردم غیراقتصادی است، گفت: این مسئله یک شیطنت است که از خواسته‌های مردم برداشت‌های جناحی شود. بیانات رهبری در روز گذشته راجع به مردم شنیدنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: همیشه حضور مردم در صحنه‌های ضروری فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی کرده و جبهه استکباری را مجبور به عقب‌نشینی کرده است.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: زمزمه‌های توطئه از سوی استکبار و اسراییل علیه مردم و نظام اسلامی به گوش می‌رسد که البته در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان جهانی، منطقه‌ای و مزدوران واداده و بزدل داخلی خواهند دید که مردم انقلابی ایران چه حماسه عظیمی در سراسر کشور به وجود خواهند آورد.

حضور مردم موجب آسیب‌ناپذیری انقلاب شده است

وی با تأکید بر اینکه همیشه حضور مردم موجب آسیب‌ناپذیری انقلاب شده است، گفت: مردم و علما پس از انقلاب کار را رها نکردند و پای‌کار ایستاده‌اند.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ناامیدی مردم از انقلاب، گفت: آن‌ها دائماً تلاش می‌کنند که به مردم القا کنند انقلاب تمام‌شده است اما به کوری چشم دشمنان جهان استکباری خواهد دید قیامی که بر اساس عقیده و برای خدا است محکم جلو خواهد رفت و عقب‌نشینی ندارد، البته برای خط‌ونشان‌های که می‌کشند و خزعبلاتی که می‌گویند سیلی محکمی در روز ۲۲ بهمن خواهند خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه از شهروندان البرزی خواست در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و بر عهد و پیمان خود با شهیدان، امام شهیدان و رهبری انقلاب اسلامی پافشاری کنند تا توطئه‌های دشمان نقش بر آب شود.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اهمیت مرور دستاوردهای علمی پس از انقلاب، گفت: دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دفاعی بازگو شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز نابودی اسراییل و مرگ بر اسراییل مطالبه عمومی شده است، گفت: تا پیش‌ازاین سخن گفتن درباره اسراییل سخت بود ولی حالا می‌بینیم در گوشه گوشه دنیا همه به خوی وحشی اسراییل پی برده و خواستار نابودی این رژیم غاصب هستند.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه قدرت حاصل از انقلاب را عده‌ای بی‌عرضه و وابسته به تفکرات غربی به اسم برون‌رفت از فشار اقتصادی می‌خواهند نادیده بگیرند، گفت: راه برون‌رفت از مشکلات شناخت و پایبندی به مبانی انقلاب و سرمایه‌های داخلی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری گفت: لازم است از موضع رئیس‌جمهور در بحث موشکی تشکر کنم وقتی مواضع خوبی گرفته می‌شود همه وظیفه‌داریم تشکر و تائید کنیم.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور فرانسه به ایران، گفت: این سفر پس از سال‌ها انجام می‌شود، رئیس‌جمهور فرانسه برای حضور در کشور ما چند خواسته ازجمله دیدار با رهبری دارد، همچنین برگزاری نشستی خبری با رئیس‌جمهور ما که در آن اعلام شود که آیا ایران حاضر است درباره موشک‌های بالستیک و پیشرفته خودش و پشت میز مذاکره بنشیند یکی دیگر از خواسته‌های رئیس‌جمهور فرانسه است.

وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور فرانسه خواهان میز مشترکی میان ایران، عربستان و آمریکا است که درباره مسائل منطقه، مقاومت و یمن گفتگو شود این مسائل نشان از پیش‌شرط گذاشتن رئیس‌جمهور فرانسه برای حضور در ایران است.

خطیب جمعه کرج در خصوص پیش‌شرط‌های رئیس‌جمهور فرانسه موضع‌گیری مسئولان کشور بسیار مهم است این مواضع برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها