خبرهای داغ:
سومین یادواره ی شهدای کارمندی شهرستان آوج با حضور خانواده های معظم شهداء،بسیجیان سلحشور، مسئولین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و آحاد مردم در امامزاده محمدطاهر( ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۵۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سومین یادواره ی شهدای کارمندی شهرستان آوج با حضور خانواده های معظم شهداء،بسیجیان سلحشور، مسئولین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و آحاد مردم در امامزاده محمدطاهر( ع) برگزار گردید.
در این مراسم، سلیمانی فرماندار شهرستان آوج فجر آفرینان را همین شهدا دانسته و این یادواره ها را متعلق به خود شهداء دانست.
وی اظهار کرد: ما خون دادیم، شهید دادیم، بهترین جوانان و رشیدهای نسل خود را دادیم تا جمهوری اسلامی به این اقتدار و عزت و شرف رسیده است.
فرماندار شهرستان آوج تبیین کرد: دشمنان در تلاشند که حکومت اسلامی را نا کار آمد نشان بدهند ولی موفق نمی شوند و در همه صحنه ها ملت ایران موفق و پیروز بوده اند و این ملت تا پای خون خود به پای رهبری و ولایت ایستاده اند.
سلیمانی تصریح کرد: این جمهوری اسلامی دست آوردهای زیادی برای کشور و شهرها و روستاها داشته و دارد و باید دست در دست هم دهیم تا بتوانیم کشور عزیزمان ایران را بهتر و والاتر بسازیم.
وی در بخش پایانی سخنان خود ابراز کرد: در زمینه های علمی، فن آوری، هسته ای، موشکی، اتمی،پزشکی و بسیاری شاخه های دیگر دست آوردهای زیادی بدست آورده ایم و پیشرفتهای خوبی را داشته ایم و این را مدیون امام راحل،خون شهداء و مقام معظم رهبری می باشیم و باید قدر دان این نعمات الهی نیز باشیم.
5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها