کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان از برگزاری دوره تخصصی آموزش و تربیت مربیان حفظ قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۷۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه این دوره در قم برگزار می شود، اظهار داشت: این دوره به صورت شفاهی و کتبی در خصوص نحوه تدریس قرآن کریم برگزار می شود.

احمد نوروزی افزود: افرادی که در این دوره‎ها شرکت کرده و موفق به کسب گواهی این دوره می شود، در واقع اجازه تدریس در کلاس‎های حفظ قرآن را دارند و می توانند در موسسات وابسته به اداره اوقاف و امور خیریه اوقاف به تدریس قرآن کریم بپردازند.

کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم از 21 لغایت 26 بهمن ماه برگزار می شود، اهار داشت: از استان زنجان 20 نفر از بین خواهران جهت حضور در این دوره اعزام شده اند.

وی با تاکید بر اینکه افراد اعزامی به این دوره تربیت مربی، از بین حافظان قرآن کریم ثبت نام کرده اند، یادآور شد: در دوره گذشته 26 نفر خانم و 8 نفر آقا از بین حافظان قرآن کریم استان زنجان مجوز این دوره را جهت تدریس قرآن کریم دریافت کرده اند.

ارسال نظرات