مقامی فر: سی و نه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و این انقلاب پدیده ای الهی و مبارک بود که در اواخر قرن بیستم جهان را به لرزه در آورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۸۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ اصغر مقامی فر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج - به مناسبت یادواره شهدای منطقه وگرامی داشت دهه مبارک فجر در جمع خانواده های معظم شهدا و بسیجیان در مسجد آیت الله نجم آبادی در منطقه حصار زیرک شهریار گفت: شجره های طیب جنت، شهدا هستند که با الحان ملکوتی خویش بهشتیان را متنعم می سازند و بوستان باغ ولایت گلی خوشبوتر از شهید ندارد و شهادت متاعی است که جان می طلبد و احرار را از اغیار جدا می سازد.


وی افزود: شهادت بالاترین نعمت خدا به عاشقان است و شهدا مرغان قدسی عالم بقا هستند و خوشا بحال پدران و مادرانی که فرزندانشان عاقبت بخیر شده و درآخرت سربلند هستند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج ضمن بیان یاد و خاطره شهدای فرمانده کشور از جمله شهید محمدابراهیم همت و شهید ابراهیم هادی که از فرماندهان دوران دفاع مقدس بودند افزود: نحوه زندگی، خصوصیات اخلاقی و رفتاری، اخلاص، دفاع از ناموس و خاک کشور ایران اسلامی از جمله خصوصیات بارز این شهدا بود.


وی در ادامه در خصوص گرامی داشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می آید.


وی افزود: فجر انقلاب دمیدن خورشید استقلال و آزادی است. سی و نه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و این انقلاب پدیده ای الهی و مبارک بود که در اواخر قرن بیستم جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.


سرهنگ مقامی فر به 12بهمن روز ورود امام خمینی (ره) به ایران اشاره کرد و افزود: ساعت 1 بعدازظهر در قطعه 17 مدفن شهدای انقلاب؛ امام مورد استقبال تاریخی مردم انقلابی تهران قرار گرفت که طول جمعیت استقبال کننده 33 کیلومتر بود.
وی روز 21 بهمن ماه را روز نبرد همه جانبه مردم و نیروهای دولتی خواند و ادامه داد: درگیری خونین مردم با لشگرگارد شاهنشاهی به اوج خود رسید و جنگ تانک ها با مردم مسلح باعث کشته و زخمی شدن صدها نفر شد و امام تهدید کرد در صورت عدم جلوگیری از کشتار مردم توسط گارد شاه حکم جهاد می دهم و چندین کلانتری به دست مردم افتاد و حکومت نظامی اعلام شد ولی مردم همه واردخیابان ها شدند و حکومت نظامی را بر هم زدند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج در همین خصوص افزود: روز 22بهمن ساعت 10 صبح شورای فرماندهان نیروهای مسلح تشکیل جلسه دادند و بی طرفی ارتش اعلام و همگی امضاء کردند و رادیو ایران برنامه را قطع کرد و اعلامیه را قرائت نمودند و نیروهای انقلابی صداوسیما راگرفتند و سقوط رژیم را اعلام کردند.


وی گفت: با تشکیل انقلاب اسلامی ایران تا به امروز بدخواهان انقلاب جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به صورت انقلاب های مخملی و آشوب های داخلی لحظه ای دریغ نمی کنند.

وی به حضور 35 هزار نفری آمریکایی ها در زمان پهلوی در ایران اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها اکنون در افغانستان و سوریه نیروهای نظامی خودش را برای امنیت آنان نگه داشته است در جایی که هنوز صدای انفجار عملیات های انتهاری به گوش می رسد و ما این افتخار را داریم که یک مستشار آمریکایی در ایران نیست و این اقتدار ایران اسلامی را می رساند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: این انقلاب عظیم دستاوردهای فراوانی در داخل و خارج از کشور داشته و سال ها طول می کشد تا آثار و نتایج این پدیده الهی آشکار و مورد تحلیل قرارگیرد.


وی در همین خصوص به دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی در دو بخش داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: در بخش سیاست داخلی حاکمیت اسلام برپایه ولایت فقیه، سرنگونی استبداد 2500ساله شاهنشاهی، ارتقای مشارکت سیاسی وآگاهی های مردم و کسب استقلال وآزادی از جمله موارد ارزشمندی است که به واسطه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نصیب کشور شد.


وی اصل نه شرقی نه غربی و تحقیرآمریکا را دستاوردهای سیاسی در بخش خارجی برشمرد.
سرهنگ مقامی فر دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، نظامی و تجدید حیات اسلام در جهان را از دیگر مواردی برشمرد که با پیروزی انقلاب اسلامی و حق علیه باطل به دست آمد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج با اشاره به افتخاراتی که در زمینه های مختلف بدست آورده اند؛ گفت: دشمنان داخلی و خارجی از طریق شبکه های مجازی بیگانه در صدد ضربه زدن به پیکره انقلاب اسلامی و سعی در منزوی کردن ایران اسلامی دارند، که همانند توطئه های قبلی دشمنان؛ به فضل الهی مردم انقلابی و همیشه در صحنه مشتی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.


وی در پایان گفت: شما مردم ولایت مدار و بسیجیان همیشه در صحنه؛ به مانند مالک اشتر امام علی(ع)، در کنار مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) باشید تا روزی که پرچم با صلابت و غرورآفرین ایران اسلامی را به دستان مبارک آقا امام زمان (عج) بسپارند/ انشالله

ارسال نظرات