خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: ما با قرارداد های ننگین باعث قسمت هایی از کشورمان را از دست دادیم ولی در هشت سال دفاع مقدس شهدای ما شجاعانه ایستادند و یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را به دشمن ندادیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۱۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در مراسم غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا شهر الوند که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد اظهار داشت : شهدا به ما احتیاجی ندارند بلکه ما هستیم به شفاعت شهدا احتیاج داریم و ما مسئولین باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و اگر شهدا را الگوی خود قرار بگیریم خیلی از مشکلاتی که در حال حاظر داریم رفع خواهد شد .
وی در ادامه افزود : شهدا در همه عرصه ها راه درست را به ما نشان داده اند و اگر امروز اقتدار و عزت داریم همه به برکت خون شهدا است .
وی اذعان داشت : اکثر وصیت نامه های شهدا به ما گفته اند که امام را تنها نگذاریم و ولایت پذیری وصیت مشترک تمام شهدا بوده است و احساس مسئولیت دیگر وضایف ما است که باید از شهدا یاد بگیریم ، شهدا فکرشان فقط خدمت به مردم بود ولی امروز یکسری برای این که به مقامی برسند دست به هرکاری می زنند .
این مسئول افزود : اگر امروز هر مسئولی در هر سمتی که دارد احساس مسئولیت کند و خدمات را به مردم درست ارائه دهد خیلی از مشکلات حل خواهد شد .
وی با بیان این که از شهدا باید ساده زیستی و زندگی به سبک اسلامی یاد بگیریم گفت : امروز متاسفتانه ما گرفتار زندگی غربگرایانه و اشرافی شده ایم و همین اشرافی گری باعث اختلاس ها شده است ، اگر زندگی ساده ای داشته باشیم قطعا آلوده به خیلی از گناه ها نخواهیم شد .
سرهنگ حیدری بیان داشت : ما در دوره های مختلف حکومت قسمتی از این سرزمین عزیزمان را از دست دادیم و با قرارداد های ننگین باعث شدیم قسمتی از کشورمان را از دست بدهیم ولی در هشت سال دفاع مقدس شهدای ما شجاعانه ایستادند و یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را به دشمن ندادیم . امروز اگر امنیت داریم آسایش داریم همه را مدیون خون پاک شهدا هستیم .
وی در پایان افزود : کسانی هستند که با هدایت های اسکبار و منافقین در داخل کشور در اغتشاشان حضور پیدا می کنند و هدفشان ضربه زدن به جمهوری اسلامی است .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها