الیاسی افزود: قرآن بهترین الگو برای زندگی ما و بهترین درمان برای دردهای مختلف است و افراد قرآنی باید راه، روش، منش و رفتاری قرآنی و برگرفته از ارزش‌ها داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۲۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی در دومین دوره مسابقات قرآنی کارکنان شهرداری‌های مازندران که به همت استانداری مازندران، اداره کل امور شهری و شوراها استانداری مازندران و شهرداری نکا برگزار شد اظهار کرد: قرآن بهترین الگو برای زندگی بشریت است و همه ما باید از هدایت‌های این وسیله نجات بهره‌مند شویم.

وی افزود: قرآن بهترین الگو برای زندگی ما و بهترین درمان برای دردهای مختلف است و افراد قرآنی باید راه، روش، منش و رفتاری قرآنی و برگرفته از ارزش‌ها داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا بیان کرد: وجود نیروهای قرآنی، ارزشی، انقلابی، ولایی و دارای احساس مسؤولیت ما را به شعف آورده و ما را در ادامه راه مصمم‌تر از قبل می‌کند تا با انرژی بیشتری برای رشد تعالیم ارزشی و آموزه‌های دینی تلاش کنیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: قرائت قرآن در هر اندازه و مرتبه‌ای خوب و مفید است و عمل به این قرآن باید در دستور مهم و اصلی ما باشد و بدانیم قرآن در هر صورتی نور است و هر اندازه از این نور برداریم و براساس علاقه‌مندی گلچین کنیم، مفید و ارزشمند است.

الیاسی گفت: نفش قرائت قرآن مهم و ارزشی است و هیچ دارو و درمانی برای مسلمانان بهتر از صور ملکوتی قرآن، قرائت و تدبر در این آیات الهی نیست.

وی با بیان اینکه اکنون دشمنان برای ضربه زدن به این قرآن و ارزش‌های مختلف دینی ما وارد جنگ نرم و فرهنگی شده‌اند، یادآور شد: در چنین شرایطی راهی نداریم جز اینکه قرآن را به عنوان الگو و نمونه برای هدایت خود انتخاب کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا در ادامه با گرامی‌داشت دهه فجر از این دهه با عنوان عید بزرگ انقلاب اسلامی ایران  نام برد که بر ظلم و تاریکی غلبه کرد و افزود: دهه فجر نعمت بی‌بدیل الهی است که بعد از حکومت امام علی(ع) حکومتی به فراخی انقلاب ما در تعالیم دینی و قرآنی نداشتیم.

این مسؤول اظهار کرد: انقلاب ما با رهبری امام راحل، وحدت و خون شهدای فراوانی به پیروزی رسیده و اکنون با رهبری مقام معظم رهبری، در اوج اقتدار است و باید قدردان این انقلاب و ارزش‌ها باشیم.

الیاسی گفت: حمله‌های دشمنان در مراحل مختلف این انقلاب برای ضربه زدن به به ولی امر مسلمین و رهبری بوده است و لذا ما باید با اطاعت کامل از رهبری، سد راه دشمن شده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها