مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: مردم مشکلات اقتصادی دارند، اما با این وجود به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند و این مساله را در راهپیمایی 22 بهمن امسال به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۲۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قم؛ سید امیر وزیری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور اظهار کرد: دشمنان از فضای اغتشاشات سوء استفاده کردند و هدف آنان سوریه سازی ایران بود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: در حوادث اخیر کشور متاسفانه صداهای به حق مردم در بین فتنه گری برخی افراد اغتشاش گر گم شد، مردم اعتراض به حقی در خصوص مشکلات اقتصادی داشتند و باید محلی برای بیان اعتراضات به حق مردم مشخص شود.

وزیری با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد: امروز اقشار مستضعف جامعه زیر فشارهای معیشتی هستند، در طول چهار سال گشته شاهد ابلاغ سیاست های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بودیم، اما مدیران کشور اقدام چشمگیری در این زمینه نداشتند و آن‌ها باید در خصوص عملکرد خود به مردم پاسخ بدهند.

وی ادامه داد: طی سال های اخیر کالاهای غیر ضروری بسیاری از خارج کشور به ایران وارد شد، واردات بی رویه کالا به تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های تولیدی انجامید. تنها راه برون رفت از مشکلات با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان، پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم در پایان خاطرنشان کرد: مردم مشکلات اقتصادی دارند اما با این وجود به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند و این مساله را در راهپیمایی 22 بهمن امسال به نمایش خواهند گذاشت.
ارسال نظرات