رونمایی از ضریح مطهر امامزادگان هاشم و عوف (ع) آببر

همزمان با دهه مبارک فجر ضریح مطهر امامزادگان هاشم و عوف (ع) اببر مراسم رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۲۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم گفت: این مراسم با حضور سردار نظرعلی علیزاده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جمعی از مسئولان ادارات شهرستان طارم، نیروهای نظامی و انتظامی و امام جمعه این شهرستان، هیأت امنای این امامزاده و اقشار مختلف مردم رونمایی شد.

حبیب ابراهیمی با اشاره به مبلغ هزینه کرد ساخت این ضریح اظهار داشت: برای ساخت این ضریح در مجموع 900 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این ضریح مطهر توسط استادکاران زبردست اصفهانی ساخته شده است، ادامه داد: نصب ضریح مطهر امامزادگان هاشم و عوف (ع) آببر به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم و با همکاری و مشارکت هیأت امنا این امامزاده، دفتر امام جمعه شهرستان، خیران این شهرستان و کمک های مردمی نصب شده است.

وی با اشاره به توسعه عمرانی این امامزاده، افزود: به کمک خیرین یک میلیارد ریال جهت نوسازی و توسعه امامزاده هاشم و عوف (ع) هزینه شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم همچنین به برنامه های جانبی این مراسم اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مراسم یادواره شهدا در جوار امامزادگان هاشم و عوف (ع) آببر با همکاری سپاه شهرستان و اداره اوقاف و امور خیریه طارم و برپایی نمایشگاه ویژه ایام الله دهه فجر از برنامه هایی بود که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم برگزار شد.

ارسال نظرات