خبرهای داغ:
در همایش هیات امنا مطرح شد:

تجزیه و تحلیل انقلاب کاری ضروری است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: با وجود دشمنان زیاد انقلاب، در این انقلاب چندین سرمایه اساسی دیده می شود که شامل رهبری، استراتژی های اتخاذ شده با محوریت وحدت و اخلاقیات می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۳۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام سید محمد سیاهپوش استاد حوزه و دانشگاه در همایش هیات امنا که به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجدالنبی قزوین برگزار شد بیان کرد: تجزیه و تحلیل انقلاب، یک کار ضروری و تخصصی است و هر انسانی توانایی تجزیه و تحلیل اندیشه امام راحل را ندارد و از طرف دیگر لازم است اندیشه امام در ذهن نسل های بعدی نیز تقویت شده و بماند.
وی گفت: با وجود دشمنان زیاد انقلاب، در این انقلاب چندین سرمایه اساسی دیده می شود که شامل رهبری، استراتژی های اتخاذ شده با محوریت وحدت و اخلاقیات می باشد.
استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: در کنار تفکرات خاصی که در دوران انقلاب وجود داشت، بحث وحدت وجود داشت که به موجب وحدت موجود بین ملت و رهبری، امپریالیسم مدام توطئه های قوی تری را در پیش می گرفت.

سیاهپوش افزود: عامل دیگر در پیروزی انقلاب، تقویت ایدیولوژیکی بود که مسجد مرکز وحدت محل بود که از طریق امام جماعت اداره می شد و مردم با وی ارتباط نزدیک داشتند و همین امر صحنه زیبایی در مساجد به وجود می آورد.

وی عنوان کرد: در مقایسه فضاهای دوران انقلاب با جامعه امروزی تغییراتی به وجود آمده است. امروز کودکان ما در مدارس باید برای حضور در مساجد تشویق شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص حفظ مساجد تاریخی تصریح کرد: دستگاه های مربوط با مساجد، تعامل ندارند. به طور مثال درب ورودی مسجد جامع، دارای قدمت تاریخی است اما حفظ چنین آثاری به کدام دستگاه ها مربوط است.

سیاهپوش ادامه داد: خون های پاکی به پای این انقلاب ریخته شده و امید است که چنان از این انقلاب محافظت کنیم که مدیون خون شهدا و امام راحل نشویم. و روزی برسد که ایران در تمام عرصه ها در دنیا پیشتاز باشد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها