رئیس شورای شهرستان میناب گفت: بخش توکهور وشهر هشتبندی باتوجه به ظرفیتهای موجود می تواند به قطب تولید گوشت و پرورش شتر مرغ در کشور و منطقه تبدیل شود.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۴۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛علی رئوفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بخش توکهور و شهر هشتبندی یکی از مناطقی است که از ظرفیتهای خاص برای ایجاد اشتغال و اقتصاد برخوردار بوده و در این راستا توجه مسئولان را نسبت به این انر مهم می طلبد.

رئوفی بیان داشت:همانطور که در بخش بنذرک میناب به موضوع سرمایه گذاری  توجه شده وبه دنبال راه اندازی کارخانه  برای رونق اقتصادی وایجاد اشتغال هستید ، بخش توکهور وشهر هشتبندی که قطب کشاورزی در کشور است می تواند از ظرفیت پرورش شتر مرغ استفاده وبه قطب تولید گوشت وپرورش شتر مرغ تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در این منطقه ما میتوانیم زمینه را برای  حضور سرمایه گذاران فراهم سازیم عنوان داشت:توجه مسئولان برای سرمایه گذاری وایجاد اشتغال  در این منطقه بیش از پیش بوده اما برای رفع معضل بیکاری جوانان به حمایت مسئولان شهرستانی واستانی نیازمند هستیم.

همچنین ابوذر مهدی نخعی فرماندار ویژه شهرستان میناب ضمن استقبال از در خواست رئیس شورای شهرستان گفت: ماهم از هرطرح توجیهی که بتواند زمینه ایجاد اشتغال رادر این منطقه فراهم سازد استقبال به عمل خواهیم آورد اما برای هرطرح ابتدا باید یک مدل توجیهی فراهم شود تا با برنامه ریزی دقیق بتوان برای سرمایه گذاری اقدام کرد.

نخعی بیان داشت: برای ایجاد سرمایه گذاری که زمینه اشتغال جوانان رادر پی داشته باشد باید بحث های مهمی که زمینه مخاطرات محیط زیستی را به دنبال نداشته باشد مورد توجه قرار داد واز طرفی مشکل بی آبی برای پروژه هارا برای سرمایه گذاری تهدید نکند

ارسال نظرات