خبرهای داغ:
حجت الاسلام عبدالله محمدی؛ امام جمعه میانه و جعفر غیابی؛ فرمانده سپاه این شهرستان در پیام هایی جداگانه از مردم میانه و سراسر کشور برای حضور در راهپیمائی 22بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۴۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام حجت الاسلام محمدی آمده است؛

انقلاب شکوهمند اسلامی ‌با رهبری بی‌نظیر امام خمینی(ره) در حالی ‌وارد چهلمین سال عمر خود می‌شود که طی این چهار دهه کشور به موفقیت‌های بزرگی در تمامی عرصه‌ها دست‌یافته است؛ کشوری که در سایه انقلاب و باپشتکار مردمی و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای تا به امروز در مقابل زورگویان و سلطه‌طلبان مزدور جهانی بااقتدار ایستادگی کرده و خواهند کرد.

   هرساله ملت شریف ایران با حضور پرشور خود در تمامی راهپیمایی‌ها مخصوصاً در یوم‌الله ۲۲ بهمن اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان می‌کشند؛ امسال نیز مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وفاداری خود را به کشور و آرمان‌های امام و شهداء و منویات رهبر معظم انقلاب اعلام خواهند کرد.

   از آحاد مردم بصیر و ولایتمدار ایران علی‌الخصوص شهرستان میانه دعوت می‌کنم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان معاند زده و عزت و اقتدار و همبستگی خود را به جهانیان نشان دهند و حماسه دیگری را به وجود آورند. به امید آنکه قلب مقدس حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از این حضور حماسی خشنود شود.

عبدالله محمدی – امام جمعه میانه

در پیام جعفر غیابی؛ فرمانده سپاه میانه نیز آمده است؛

هرسال ملت شهیدپرور و ولایتمدار میانه با حضور پرشور در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان کشیده و اعلام می‌دارند، بعد از گذشت ۳۹ سال پربرکت از ۲۲بهمن ۵۷ تا امروز بر عهدی که با بت‌شکن تاریخ حضرت امام خمینی(ره) بسته‌اند هستند.

   مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه امسال نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید بیعتی دوباره با امام خامنه‌ای (مد) و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای عزیز خواهند داشت.

   لذا از آحاد مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان میانه دعوت می‌کنم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان معاند زده و عزت و اقتدار و همبستگی خود را به جهانیان نشان دهند و حماسه دیگری را به وجود آورند.

   به امید آن که قلب مقدس حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از این حضور حماسی خشنود شود.

سرهنگ پاسدار جعفر غیابی _فرمانده سپاه  میانه

ارسال نظرات
پر بیننده ها